Koji ste tip ličnosti na društvenim mrežama: PAMETNJAKOVIĆ, SVAĐALICA ILI EGZIBICIONISTA?

U današnje vrijeme gotovo da ne postoji čovjek koji nema profil na bar jednoj od društvenih mreža poput Fejsbuka, Instagrama, Tvitera. Na njima se mogu sresti ljudi različitih profila, od onih koji su tu da bi bili u toku sa dešavanjima, preko onih koji o svakoj temi imaju mišljenje, koje jednostavno moraju da kažu.

Karakter ljudi se može prepoznati na osnovu toga kako se ponašaju u komunikaciji na društvenim mrežama. Lako se prepoznaju oni koji su puni optimizma, koji šire pozitivnu energiju, ali i oni drugi, koji su uvijek protiv svake ideje, koji svijet gledaju kroz tamne naočare, oni koji su uvijek tu da iznesu negativan stav.

Neki ljudi se ponašaju kao da su nevidljivi, oni su online na, recimo, Fejsbuku, ali gotovo nikada ništa ne objavljuju. Svakodnevno prate tuđe objave – ništa ne može da im promakne. Postoje i pojedinci koji sve lajkuju, jer misle da će tako pokupiti simpatije svojih prijatelja.

U koju grupu ljudi na društvenim mrežama vi spadate? Ovo su svi korisnici svstani u u pet kategorija:

PAMETNJAKOVIĆ
Oni uvijek žele da ostave utisak nekog pametnog, pametnijeg od drugih – pa objavljuju ono za što misle da će to i dokazati. Očekuju lajkove, ali neće lajkovati tuđe objave. Sebe smatraju boljim od ostalih. Oni su zapravo arogantni i ne shvataju da je takvo ponašanje zapravo ograničeno. Ljudi širokog načina razmišljanja znaju da nisu najpametniji i da uvijek mogu da nauče nešto novo od drugih ljudi.

EGZIBICIONISTI
Ovi ljudi ne znaju za intimu. Sve, ali baš sve su spremni da podijele na društvenim mrežama. Oni su spremni da i najintimnije trenutke podijele sa drugima samo da bi dobili što veći broj lajkova. Svaki lajk za njih je nagrada zbog koje se osjećaju zadovoljno, ispunjeno i samouvjereno.

POSLOVNI LJUDI
To su profesionalci koncentrisani isključivo na svoje proizvode ili usluge.Na društvene mreže oni gledaju kao na mjesto na kojem mogu da promovišu svoj biznis. Za njih je važno da shvate da pratioci prvenstveno žele da saznaju nešto o njemu, o privatnom životu, a onda će se lakše povezati i sa onim što on nudi kroz svoj posao.

SELFI I SAMO SELFI
Teško ih je ne primijetiti jer se sve vrti oko njih samih. Ako uđete u njihove galerije sa fotografijama tamo ćete pronaći samo mnogo, mnogo selfija i ništa više od toga. Čak i kada otputuju na neko zanimljivo mjesto, nećete vidjeti fotografije grada, prirode ili drugih ljudi – tu će opet biti samo njihov selfi.

SVAĐALICE
Ovaj tip ljudi u svakom postu traži razlog za svađu. Oni ostavljaju nepristojne komentare, objavljuju teme uz koje opet mogu izražavati svoju negativnost. Šta god da neko objavi oni će u tome vidjeti negativnost, a potom izraziti svoj stav i ako je ikako moguće započeti svađu.