KOJE NAMIRNICE POMAŽU U ODRŽAVANJU ENERGIJE

Postoje namirnice koje mogu da podignu nivo energije bolje i od kofeina.

One spadaju u grupu ugljenih hidrata, a bogate su i vlaknima, pa se sporije probavljaju i obezbJeđuju neprekidan tok energije u tijelu.

Pojedine namirnice mogu da vam pomognu da održite nivo energiju tokom dana, orašasti plodovi su i dalje na prvom mestu.

Bademi

Bademi su super grickalica, jer sadrže važne hranljive sastojke, poput magnezijuma i vitamina B, koji pomažu u pretvaranju hrane u energiju.

  • Istraživanje pokazuje da ljudi sa niskim nivoom magnezijuma teže se umaraju tokom vježbanja zbog uloge magnezijuma u ​​energetskom metabolizmu – objašnjava Rachel Berman.

Nedovoljno vitamina B može dovesti do zamora, razdražljivosti i slabe koncentracije. Držite se jedne porcije badema (oko 23 komada), kako biste održali kalorije pod kontrolom, piše Everyday Health.

Pistaći

Pistaći sadrže kombinaciju proteina, vlakana i mononezasićenih masti zdravih za srce, što daje savršenu užinu. Bogat sadržaj proteina u pistaćima čini ih idealnom hranom za energiju tokom cijelog dana. Oko 25 pistaća ima samo 100 kalorija, a činjenica da morate da uklonite ljusku usporava vas i sprječava prejedanje.

Kokice

Kokice imaju malo kalorija, masti, šećera i natrijuma, posebno ako se spremaju na klasičan način, a ne u mikrovalnoj. Dobar su antioksidans i mogu da zadovolje potrebu za energijom. Kokice su namirnica koju većina ljudi voli, a konzumiraju se samostalno ili u kombinaciji s orašastim plodovima.

Kikiriki puter

Ukoliko vam nedostaje energije kikiriki puter je idealna namirnica za vas. Kikiriki puter dobar je izvor proteina i vlakana. Ne mijenja nivo šećera u krvi i savršen je za mršanje.

Banane

Banane obiluju kalijumom i pomažu u održavanju potrebne energije. Ako se i u vašem planu ishrane nalazi ovo ukusno i zdravo voće, obogatili ste svoj jelovnik namirnicom koja sadrži puno hranjivih supstanci potrebnih za normalno funkcionisanje organizma. Osim što pozitivno utiče na zdravlje, banana vam može poslužiti kao „gorivo“ za trening ili izvor energije za obavljanje svakodnevnih obaveza.