KEMPNEROVA DIJETA: EVO KAKO ĆETE SMRŠAVJETI SEDAM KILOGRAMA ZA TRI SEDMICE!

Tvorac je ove dijete dr. Walter Kempner, a kreirana je davne 1939. godine. Namjena ovog režima prehrane u to je vrijeme bila smanjenje krvnog pritiska, regulacija šećera te poboljšanje zdravlja bubrežnih bolesnika.

Kako je ova prehrana imala učinke na smanjenje mase, počela se rabiti i za mršavljenje. Ovo je jedna varijanta dijete koja za tri sedmice skida od sedam do 10 kilograma.

DORUČAK JE UVIJEK ISTI: šoljica riže kuhane u vodi, bez soli ili šećera. Zbog ukusa možete iscijediti malo limunovog soka i dodati malo maslinovog ulja. Tijekom dijete kuhajte smeđu (integralnu) rižu.

UŽINA: komad voća.

RUČAK ZA PRVIH SEDAM DANA: šoljica riže, šoljica graha, graška ili leće, komad integralnog hljeba. Stavljajte više začina, a manje soli.

UŽINA: voće

VEČERA ZA PRVIH SEDAM DANA: svakog dana šoljica riže i 150 grama nemasnog mesa (pilećih ili purećih prsa, svinjske krmenadle, ribe).

Meso ne solite, iscijedite samo malo limunovog soka. Možete pojesti tanki komad integralnog hljeba.

RUČAK ZA DRUGIH SEDAM DANA: šoljica riže, komad integralnog hljeba.

VEČERA ZA DRUGIH SEDAM DANA: šoljica riže, komad integralnog hljeba.

TREĆ SEDMICA: Hranite se po planu prehrane iz prve sedmice s time što dodajete i jednu mliječnu užinu između ručka i večere (200 ml mlijeka ili mali voćni jogurt).

Komentari

komentara