Kako vježbati kod kuće? Ojačajte leđne mišiće, noge, stražnjicu…bez teretane i instruktora

Jutarnje vježbe kod kuće

Preventivno vježbanje se preporuča i kod kuće, i to posebno ujutro. Valja samo izdvojiti petnaestak minuta za sebe. Dakle, uz malo upornosti možemo izbjeći odlaženje u studio i aerobic centre na organizirano vježbanje, a time osim novca uštedjeti i dragocjeno vrijeme. Kao mjesto za vježbanje može nam poslužiti i dnevni boravak, dovoljni su jedna strunjača i prozračena prostorija. Svakako, ugodnijem vježbanju poslužit će i odabrana muzika.

Jačanje leđnih mišića

Ovom se vježbom jačaju leđni mišići. Ležimo na trbuhu ispruženih nogu na tlu dok je čelo oslonjeno na ruke. Udahnemo i izdahom polako podižemo obje noge od podloge. Vježbu ponovimo nekoliko puta.

Trbušnjaci i noge

Vježba za jačanje mišića trbuha i nogu. Ležimo na leđima podignute glave, s laktovima razmaknutim prema van. Jedna je noga savijena u koljenu i stopalom na tlu, a druga je ispružena prema stropu. Udahnemo i izdišući spuštamo nogu prema kutu od 45 stupnjeva gurajući trbuh unutra i donji dio leđa na tlo.

Jačanje mišića nogu, stražnjice i trupa

Ovom vježbom jačamo mišiće nogu, stražnjice i trupa. Ležimo na leđima savijenih nogu u koljenima dok su ruke postavljene uz tijelo. Izvodimo je tako što udahnemo na nos i izdišući na usta podignemo zdjelicu prema gore odvajajući leđa od podloge, kralježak po kralježak, do razine u kojoj su koljena, kukovi i ramena u istoj ravnini. Udahnemo i istim se putem spuštamo na podlogu

Jačanje cijelog tijela

Vježba za jačanje mišića cijelog tijela. Sjedimo na podlozi ispruženih nogu oslanjajući se natrag na ruke, dok su prsti na rukama usmjereni prema stopalima, a ramena spuštena dolje. Udahnemo i izdišući zarotiramo zdjelicu prema gore podižući se postepeno tako da nam stopala, kukovi i ramena budu u istoj ravnini. Udahnemo i izdahom se istim putem vraćamo na podlogu.

Vježbe za leđne mišiće

Vježba za jačanje leđnih mišića. Ležimo opušteno na trbuhu ispruženih ruku uz tijelo. Udahnemo i izdišući polako podižemo trup od podloge podižući istovremeno i ruke, gurajući ramena i lopatice prema dolje.

Vježba za mišiće stražnjice

Vježba za jačanje mišića stražnjice. Klečeći na jednoj potkoljenici podlakticama se oslanjamo na podlogu, dok je druga noga savijena u koljenu i stopalom usmjerena prema stropu. Trbuh je uvučen, a leđa ravna. Udahnemo i izdahom podižemo nogu prema stropu pazeći da se pritom ne savijamo u leđima.

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!