Kako utonuti u san tokom vrelih ljetnih noći

Većina ljudi teško utone u san tokom ovih nesnosnih vrućina. Slijedi nekoliko dobrih savjeta koji će vam najvjerovatnije pomoći da lakše zaspite.


Ljudi vjeruju da je sasvim dovoljno da skinu svu odjeću sa sebe i odu u krevet. Međutim, to nije istina. Zapravo, lagane pidžame od svile ili pamuka mnogo bolje regulišu tjelesnu temperaturu. Tijelo sve do četiri ujutro oslobađa toplotu kroz kožu stopala, ruku i lica, pa ako nešto ometa taj proces, teže će vam biti da zaspite. S druge strane, ako pustite da toplota nesmetano izlazi, probudićete se u ranu zoru jer će vam biti hladno.

Zato, pokrivajte se materijalima od prirodnih vlakana poput pamuka ili svile, koji će najbolje pratiti temperaturu vašeg tijela. Ako znate da slede visoke temperature, koje se neće spuštati ni tokom noći, stavite tokom dana jastuk u frižider. Biće dobro rashlađen u vrijeme kad idete na spavanje što će vas vrlo brzo uljuljkati u san.

Napravite cirkulaciju vazduha u spavaćoj sobi, ali nikako da promaja ide preko vas. Preporučuje se da kad legnete raširite ruke i noge. Ako se uprkos svemu probudite od vrućine tokom noći, pustite hladnu vodu da vam teče preko zglobova ruku. Na taj način ćete se najbolje rashladiti i lako ponovo uspavati.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!