KAKO UBITI ŽELJU ZA SLATKIM: NISU NANE I BAKE ZABADAVA GOVORILE „UZMI JABUKU“

Mama jede mi se nešto slatko! Uzmi jabuku.” Koliko ti se puta na ovaj odgovor digla kosa na glavi? Ali, kao što to obično i bude u životu, mama je bila u pravu.

hot lips biting chocolate bar

Nevezano uz doba dana (ili mjeseca?), sve poznajemo onu neodoljivu želju za slatkim. Kad te uhvati, nemoguće je ne posegnuti za sladoledom, dva tri reda čokolade, keksima. Iako znamo da je najzdravije pojesti tada suho voće ili tamnu čokoladu, to nam jednostavno ne utažuje želju za slatkim.

A otkud ovaj neodoljivi poriv? Stručnjaci kažu da nam zapravo nedostaje vlakana i zdravih ugljikohidrata, a ključno je uravnotežiti nivo šećera u krvi kako bi organizam bio namiren i u ravnoteži. Uz pomoć ova tri superjednostavna trika zaboraviti ćeš slatko!

Pij puno vode

Ako odjednom osjećaš veliku potrebu za bilo kojom vrstom hrane (samim time i slatkišima) moguće je da si samo dehidrirana. Voda se smatra prirodnim borcem protiv apetita, ali ako misliš da ti se želja za slatkim javlja iz dosade ili zasićenosti okusima, probaj miso juhu ili zeleni čaj umjesto obične vode.

Jedi zdrave masnoće

Ovaj jednostavni trik najlakši je način kako se dugoročno riješiti “ovisnosti” o čokoladi. Slanutak, kokosovo ulje, avokado i orašasti plodovi samo su neke od namirnica koje možeš jesti bez grižnje savjesti i biti će ti puno lakše držati se podalje od kutije s keksima…

Voće pomaže

“Mama što ima slatko? Uzmi jabuku.” Koliko ti se puta na ovaj odgovor digla kosa na glavi? Ali, kao što to obično i bude u životu, mama je bila u pravu. Šećer iz voća, inače poznat kao fruktoza, uravnotežiti će razinu zdravih šećera u krvi i umanjiti želju i potrebu za nezdravim slatkišima.

Komentari

komentara