NAPICI – VITAMINSKE BOMBE ZA ZDRAVLJE U ZIMSKOM PERIODU

Tokom zime su nam neophodne veće količine vitamina. Da biste izgledali svježije, pijte napitak sa šipkom i svježe cijeđene sokove bez šećera. Evo nekoliko recepata

Čudesni napitak sa šipkom

Da biste se osjećali krepko, snažno i horno, pripremite napitak koji će vam poboljšati zdravlje. U litarski termos stavite tri kašike izlomljenog osušenog ploda šipka i naspite prokuhanu vodu do vrha. Zatvorite i ostavite da odstoji do jutra.

Ujutro procijedite i dodajte dvije kašičice meda. Pijte svakog jutra po šolju – i za nedjelju dana osjetićete da ste bodri, a ne depresivni.

Šipak ublažava upale, daje snagu i vitaminizira organizam. Dobro je diuretičko sredstvo, a osim toga, ubrzava stvaranje žuči i poboljšava funkcije organa za varenje. Vitamin C pozitivno djeluje na kiselost oganizma (u sastavu šipak ima deset puta više vitamina C od crne ribizle i 50 puta više od limuna!).

Napitak od šipka pomoći će vam da ubrzate metabolizam i krvotok, ali i da poboljšate rad jetre i organa za varenje.

VAŽNA NAPOMENA – napitak sa šipkom konzumirajte pažljivo ukoliko imate čir na želucu ili gastritis. Kada popijete čaj, isperite usta hladnom vodom jer šipak djeluje na boju zuba. Osobe sklone romboflekbitisu i trombozi ne bi trebalo da piju čaj od šipka.

Sok od jabuke i svekle

Da biste izgledali svježije, pijte svježe cijeđene sokove bez šećera, ali ne na prazan stomak. Uzmite polovinu cvekle, narendajte je i iscijedite iz nje sok. Zatim narendajte i šest jabuka i iscijedite iz njih sok.

Soku od jabuka dodajte kašiku soka od cvekle. Imaćete odličan vitaminski napitak, koji će pomoći vašoj krvi i zaštiti vas i od onkoloških oboljenja

OSNAŽITE DUŠU I TIJELO

Zdrav doručak – kefir sa suhim kajsijama. Odlično čisti organizam i daje mu dodatnu energiju. Kašiku i po klica pšenice operite i stavite u blender. Dodajte tome četiri dobro oprane i nasjeckane suhe kajsije, pa nalijte čašu kefira i uspite kašičicu meda. Kad sve to izbledirate – doručak je spreman.

Okrjepljujuće kupke – svakodnevnoj kupki dodajte po nekoliko kapi različitih etarskih ulja. Možete kombinovati i pojedinačna ulja. Za zimsko jačanje organizma koristite geranijum, lavandu, majoran, mandarinu, kamilicu, narandžu, ružu bor…

Više se krećite – Osobe, a naročito žene poslije 35. godine počinju osjećati tegobe sa zglobovima zbog stalnog sjedenja na poslu. Ukoliko svaki dan na poslu provodite sjedeći, nađite načina da se malo razgibate – okrećite trup na obje strane i pravite krugove rukama i nogama. Takođe, prošetajte svaki sat i po. Aktivnosti u prirodi poboljšavaju raspoloženje. (aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!