KAKO SE PAMETNI LJUDI PONAŠAJU PREMA ONIMA KOJE NE VOLE?

U idealnom svijetu, svi ljudi sa kojima moramo da komuniciramo biće dobri, ljubazni, pažljivi, inteligentni i velikodušni. Uživaće u našim šalama i svidjeće nam se.

Živjećemo u prelijepom okruženju u kojem niko nikada nije uznemiren, niko neće psovati i klevetati druge. Ali, kao što ste već primijetili, živimo u ne-idealnom svijetu. Neki ljudi nas izluđuju, a mi smo sposobni da razljutimo druge.

Ne volimo one koji su nepažljivi prema drugima, grubi, vole da šire glasine, miješaju se u naše poslove ili jednostavno ne razumiju naše šale, ali očekuju da se smijemo njihovim šalama. Vjerovatno se pitate da li bi bilo moguće biti objektivan u odnosu na one koji vas stalno nerviraju i sa kojima ne bismo voljeli da večeramo zajedno i kako da naučimo da budemo prijateljski nastrojeni prema svakoj osobi sa kojom se susretnemo.

Čak i u idealnom svijetu, stvaranje grupe sastavljene isključivo od ljudi koje biste željeli da pozovete na roštilj je nerealno. Zato pametni ljudi često komuniciraju sa ljudima koje ne vole. Samo zato što moraju to da urade. Ako je kako oni to rade.

1. Priznaju da ne mogu svi da im se svide

Ponekad upadnemo u zamku, misleći da smo svi dobri. Vjerujemo da volimo sve sa kojima se susrećemo, čak i kada se to ne dogodi. Ali neizbježno ćete naići na teške ljude koji se protive onome što vi mislite. Pametni ljudi znaju za to. Oni takođe priznaju da su sukobi ili razlike rezultat drugačijih sistema vrijednosti.

Osoba koju ne volite, je možda u principu, dobra osoba. Razlog vašeg odbijanja je to što imate različite vrijednosti, a ta razlika stvara napetost. Jednom kada potvrdite da vas ne vole baš svi zbog razlike u sistemu vrijednosti, možete da eliminišete emocije u procjeni situacije. To će vam pomoći da postignete dogovor.

2 . Tolerišu one koje ne vole (ne ignorišu ih)

Naravno, možete da trpite nečije stalne kritike, stisnete zube kao odgovor na loše šale ili ne obratite pažnju na nečije opsesivno društvo, ali ne postoji ništa gore od neprestanog potiskivanja iritacije. Sa stanovišta efikasnosti, pretjerana želja da se osvoji simpatija ljudi je više problem nego njihov nedostatak ove simpatije.

Potrebni su vam ljudi koji imaju različita gledišta i ne boje se rasprave. To su ljudi koji ne dozvoljavaju gluposti. To nije lako, ali moraju da se tolerišu. Često su to oni koji nas izazivaju ili provociraju, ali nas ohrabruju za novo razumijevanje i pomažu da grupa stigne do uspjeha. Zapamtite da i vi niste savršeni, ali ipak, ljudi vas tolerišu piše Stil.

3. Pristojni su prema onima koji im se ne dopadaju

Bez obzira na vaša osjećanja prema nekome, osoba će se rukovoditi vašim ponašanjem i odnosom prema njemu i najvjerovatnije će vas tretirati kao i vi ju. Ako ste nepristojni prema njemu, najvjerovatnije, on će odbaciti svu pristojnost i vrijeđati vas zauzvrat. Zapamtite, ako ste ljubazni, ljudi će biti tolerantni prema vama.

Sposobnost da imate svoju ličnost je od velike važnosti. Morate da budete u stanju da pokažete da osobu smatrate profesionalcem i da ga dobro tretirate. To će vam pomoći da se ne spustite na njihov nivo ili da budete uvučeni u ono što rade.

4. Ne očekuju previše

Ljudi često imaju nerealna očekivanja za druge. Možemo očekivati da će se u određenoj situaciji drugi ponašati na isti način kao i mi ili da kažemo ono što bismo željeli da čujemo. Međutim, ovo nije realno. Ljudi imaju urođene osobine karaktera koje u velikoj mjeri određuju njihovu reakciju.

Ako očekujete od drugih ljudi da se ponašaju isto kao i vi bolje se pripremite za frustracije. Ako se svaki put osjećate isto pored neke osobe, prilagodite svoja očekivanja u skladu s tim. Tako ćete biti psihološki spremni i njegovo ponašanje vas neće uhvatiti nespremne. Pametni ljudi to stalno rade. Nikada nisu iznenađeni ponašanjem neosjećajne osobe.

5. Ne analizairaju protivnika, već sebe

Bez obzira na to šta doživljavate, ljudi ne mogu da uđu u vašu kožu. Važno je da znate kako da upravljate svojim osjećanjima kada imate posla sa nekim ko vas nervira. Umjesto da mislite da vas ova osoba nervira, fokusirajte se na to zašto reagujete na to. Često ne volimo u drugima ono što ne volimo u sebi.

Osim toga, oni ne stvaraju dugme, samo kliknu na njega. Precizno identifikujte mehanizme koji mogu da utiču na vaša osjećanja. Tada ćete moći da predvidite svoju reakciju, da je omekšate ili čak da je promijenite.

Zapamtite: lakše je promijeniti vašu percepciju, stav i ponašanje nego učiniti da neko postane drugačija osoba.

6. Naprave pauzu i duboko udahnu

Postoje neke stvari koje vas stalno nerviraju. Možda je to kolega koji redovno krši rokove ili onaj koji stalno zbija šale. Shvatite da vas nervira i pripremite se. Ako možete napravite pauzu i preuzmete kontrolu nad bijesnim adrenalinom, zatim se okrenite intelektualnom djelu vašeg mozga kako bismo bolje mogli da pregovarate i potkrijepite svoje sudove.

Duboko udahnite i napravite jedan veliki korak unazad. To može da vam pomogne da se smirite i zaštitite od prekomjernog uzbuđenja, što vam omogućava da pređete na posao sa jasnijim umom i otvorenim srcem.

7. Sami se zalažu za sebe

Ako vas neki ljudi stalno povređuju, mirno ih obavijestite da je njihovo ponašanje i stil komunikacije problem za vas. Izbjegavajte optužujuće fraze, pokušajte da koristite formulu: “Kada …, onda se osjećam …”.

Na primjer: “Kada me prekineš tokom sastanka, osjećam da ne cijeniš moj rad.” Onda napravite pauzu i sačekajte odgovor.

Možda ćete otkriti da druga osoba nije shvatila da vaš govor još nije završen, ili je vaš kolega bio toliko uzbuđen njegovom idejom da vas je prekinuo u napadu uzbuđenja.

8. Održavaju distancu

Ako sve druge tehnike ne pomognu, pametni ljudi stvaraju distancu između sebe i onoga koga ne vole. Izvinite se i idite svojim putem. Ako se to dogodi na poslu, premjestite se na drugo mjesto ili sjednite na drugi kraj konferencijskog stola.

Budući da ste udaljeni i da nemate pogled na tu osobu, možda ćete biti u mogućnosti da se vratite diskusiji i da stupite u interakciju sa ljudima koje volite i da ne brinete o onima koji ne vole.