Kako se Balkanci “provode” na odmoru u Egiptu: Eksplodirao nam fen u rukama, rekli nam da ne umijemo rukovati njim, a hrana i sobe su čista laž!

Piše: Zoran Petrović, turista iz Srbije

Mnogi od nas, zapravo svi, raduju se i jedva čekaju svoj odmor iz snova, ne sluteći šta će se dogoditi ili kakve neprijatnosti će doživjeti na odmoru.

Evo kratkog “a” potpuno korisnih slova iz kojih možete zaključiti po vašem nahođenju.

Naporno radimo 11 mjeseci s nadom da ćemo na odabranoj destinaciji uživati onaj 12. mjesec.

Puni volje i elana posjetimo turističku agenciju koja nam sve lijepo predoči, sve idealno, sve može, putem sajta nam pokazuju fenomenalne hotele i fotografije hotela (unutar objekta, sobe, apartmani, uređenje, kupatila itd.), sve našminkano, da ti pamet stane od ljepote. Zatim ti dobro naplate za hotele tipa 4 i 5 zvjezdica jer si se ti oduševio fotkama. Nakon rezervacije odabrane destinacije odete kući i jedva čekate odmor iz snova, za koji ste debelo platili. Dolazi i taj dugoočekivani dan kada krećete na odmor sa željom da što prije stignete u obećani raj kako bi uživali tokom tih desetak-petnaest dana.

Stižete u hotel, na samom ulazu hotela shvatate da hol i recepcija nisu ni blizu onako kako su vam u agenciji predočili. Na recepciji dobijate ključeve apartmana ili sobe, u zavisnosti šta ste zakupili i odlazite u sobu – apartman. E tu je tek šok, vi ste uplatili jednu, a dobili sasvim drugu uslugu, mnogo goru. Tako umorni od puta i razočarani odlazite na recepciju i kazete da vi to niste platili, već ste rezervisali takav i takav apartman. Oni se prave da ne znaju engleski, a do prije deset minuta su i te kako znali i kažu da to nije do njih, nekako promrmđaju i da je to baš ono što ste platili….Ubrzo potom dolazi menadžer hotela koji kaže da je politika hotela takva a vama ako ne odgovara, možete odmah doplatiti drugi apartman.

Tako da vama preostaje jedino da uđete u tu rupu od sobe ili date još od 150 do 230 eura za drugu sobu. Naravno koju god soluciju izabrali vama nikako ne gine švedski sto na kojem svakodnevno ima skoro jedno te isto i uglavnom ono što nikako kući ne biste jeli aliiiiiii ima ako hoćeš bolju hranu, hranu što koriste veći broj ljudi, to morate doplatiti, a doplata se vrši od 05 do 09 eura po osobi i po obroku. I gde je tu vama all inclusive.

Doplata adekvatnog apartmana izabranog i već plaćenog u agenciji koja vam je i sama garantovala, doplata normalnog ručka – večere, pa naglas razmišljam gdje je tu ALL INCLUSIVE. Naravno od predstavnika agencije koji se nalazi u Egiptu (gdje sam konkretno ja proveo upravo 15 dana), a i drugih turističkih destinacija nema ništa, ne javlja se na telefon ili kažu nova politika hotela, nisu nas obavijestili. Ako ste uspjeli da preživite tih desetak petnaest dana ne znači da je sve gotovo. Posljednjeg dana boravka u hotelu što je i logično, ček aut je u 12h što znači da se odjavljujete i nastavljate put kući.

Oni koji se odjavljuju u podne a let imaju u ponoć ili u ranim jutarnjim časovima agencije, bar kako kažu su regulisali da tog dana imate i koristite normalno sve usluge koje ste do tog dana koristili, jer je takav dogovor sa hotelom. Međutim…vraga…Odete na bazen u nadi da ćete skratiti vrijeme do polaska kući, oni vas vrate, odete na plažu drugi vas vrate jer nemate narukvicu koju su vam skinuli na recepciji prilikom ček auta.

Traže vam pored toga da doplatite dodatno sve kako bi ste bili u hotelu iako ste već platili unaprijed. Ručak, večera, piće SVE. Zovete agenciju kao i predstavnika i onda kažu da imate sva prava to smo se dogovorili sa hotelom.

Na recepciji kažu to su vam dali pogrešne informacije…Da bi nakon tri sata rasprave predstavnik agencije rekao da je to nova politika hotela koja je (baš) od danas na snazi i da im je žao što ste baš vi ti koji to doživljavaju, prekinu vezu i više se ne javljaju.

Moram dodati i ovo, o drugoj grupi turista, grupa iz HURGADE koji su se odjavili u podne i napustili hotel iako imaju let tek u 02 sata iza ponoći i taj period od 14h treba da provedu vani na oko 45 stepeni, kolika je temperatura u tom dijelu Afrike. Najzad dolazi i 02 časa, ukrcavaju se u avion i onda im kažu da je let otkazan i da neće poletjeti na vrijeme. Cijelu noć su proveli u avionu, bez hrane, pića, vode da bi ujutru napustili avion i sjedili u čekaonici aerodroma takođe bez od osnovnih sredstava za život. Oko podne tj. tačno 12 časova, dobili su po sendvič i mali sok. Kada su se obratili predstavništvu i samoj agenciji, sve su svalili na avio kompaniju i da oni sa tim nemaju ništa…

A meni se lično desilo da sam u hotelu HAVAII RIVIERA – Hurgada sušio kosu sa njihovim fenom i fen mi je eksplodirao u ruci, pola sprata nije imalo električnu energiju, ni sam ne znam kako sam ostao živ i bez velikih posljedica. Kada je osoblje došlo da ustanovi problem, menadžer hotela mi je rekao PA TO SE DEŠAVA KAD NE ZNATE DA RUKUJETE SA FENOM i otišao nazad. Došao sam kući, oprao kosu i uzeo fen kako bih je osušio i vjerujte baš sam bio prijatno iznenađen što ipak znam kako se koristi fen za kosu…

Ima još mnogo toga od onog šta su mi ljudi rekli kako i šta su doživjeli ali sa tim pojedinostima ne želim da vas smaram. Samo još toliko da vam kažem da u širokom luku izbjegavate agenciju FAROS TURS a ima ih i još nekih stranih agencija, kako ne bi prošli kao i ove navedene grupe turista.

Ovaj tekst sam vam predočio kako ne biste previše vjerovali kojekakvim agencijama. Strogo obratite pažnju šta piše malim slovima, jer ta mala slova jako puno znače. Dragi moji želim vam prijatno ljeto i da se dobro provedete na vašoj izabranoj destinaciji.  Bolje nego ja.

(aura.ba)

Komentari

komentara