Kako “preživjeti” proljeće bez virusa, prehlada i avitaminoze?

Da biste održali normalno stanje zdravlja u periodu nedostatka vitamina, morate pratiti određena pravila. Uz ove savjete možete zaštititi sebe i svoje zdravlje.

 Važnost pravilne ishrane

Sa dolaskom proljeća, veoma je važno da pregledate svoj meni i maksimalno uključite vitamine. Dakle, “pravo” proljectno povrće su mrkva, repa, kupus (sirov i kiseo), celer, bijeli luk, bundeva, crni luk. Obavezno pripremite od ovih proizvoda raznovrsne salate, jedite ih sa pavlakom ili biljnim uljem. Takvi obroci su bogati vitaminom E, koji je takođe neophodan za asimilaciju vitamina A. Ako je moguće, koristite svježe ili zamrznute bobice: borovnice, maline, crne ribizle, brusnice i dr. U proljeće je takođe poželjno piti napitke koji su bogati vitaminima.

Imajte na umu da nijedan proizvod ne sadrži potpunu količinu vitamina, tako da proljetna ishrana mora biti raznovrsna. Da biste to učinili svaki dan dodajte nove proizvode u svoj meni – biljke i bobice. Pokušajte da ne jedete istu hranu dva dana zaredom, pripremite nešto novo.

Bavite se sportom

Fizička aktivnost takođe pomaže u prevazilaženju avitaminoze, preciznije, rješava simptome kao što su zamor i nedostatak energije. Ako nemate mogućnosti, ne morate ići u teretanu. Biće korisno čak i da se bavite svakodnevnim vežbama i postepeno dodajete opterećenje.

Šetajte na otvorenom

Ljudskom tijelu je potreban vitamin D, koji možemo dobiti od sunčeve svjetlosti. Zbog toga, čim se pojavi proljetno sunce, obavezno se prepustite češćim šetnjama na svežem vazduhu.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!