Kako prevazići strah od teretane

Anksioznost u teretani, zdravstveni problem koji se još naziva i “strah od teretane”, uobičajena je pojava i može pogoditi svakoga – posebno sada kada se ljudi vraćaju u teretane nakon dužeg vježbanja kod kuće tokom pandemije COVID-19.

Šta je anksioznost u teretani?

U jednom trenutku, možda ste se osjećali anksiozno, zastrašeno ili posramljeno zbog vježbanja u teretani. Možda se plašite šta će drugi ljudi misliti o vašem izgledu ili sposobnostima. Možda nemate pojma šta treba da radite ili kako da koristite opremu, a osjećate da će vas ljudi zbog svega toga osuđivati. Možda ste zabrinuti da će biti previše gužve. Ako ste se ikada ovako osjećali, znajte da niste sami.

Kako prevazići?

Istražujte i upoznajte se. Korijen neke anksioznosti je strah od nepoznatog pa će vam sticanje informacija unaprijed pomoći da se osjećate sigurnije.

Počnite polako

Nemojte se osjećati kao da morate dati sve od sebe već tokom prve posjete teretani. Odaberite manji cilj koji vam više odgovara – provedite 10 ili 15 minuta na kardio spravi ili se jednostavno istegnite – i nazovite to vježbanjem.

Unajmite trenera

Rad sa ličnim trenerom, čak i tokom samo jedne sesije, može vam pomoći da naučite koje vježbe da radite, kako da ih izvodite, kako da koristite opremu i kako da isplanirate svoje vježbe.

Idite sa prijateljem

Odlazak u teretanu sa prijateljem ili članom porodice koji se tamo dobro snalazi može pružiti utjehu, podršku i vodstvo.