Kako kvalitetno obaviti masažu stopala: Tabani su atlas zdravlja!

Tamo gdje stanuje čak 7000 nervnih završetaka, krije se tajna mapa cijelog tijela, a pravilnom masažom se može nepogrješivo pronaći najskriveniji organ i njegova boljka. Ako se dobro primjenjuje masaža stopala može da zamijeni kompletnu masažu tijela

Na stopalima se nalazi 7.000 nervnih završetaka, koji grupisani u refleksne zone predstavljaju mapu tijela. S obzirom da stopala trpe sve hirove mode i da nose veliki teret, potpuno zaslužuju da im se posebno posvetimo.

Masažu stopala radite pred odlazak na spavanje, neka ona organizmu bude poslastica pred san. Potrebno je da odaberete prostor u kojem se prijatno osjećate, pustite laganu muziku, opustite se i usmjerite pažnju na samomasažu. Važan detalj – svi pokreti neka budu usmjereni prema srcu, a pritisak koji ćete primijeniti ide do granice prijatne boli. Na mjestima gdje osjetite napetost i bolnu reakciju, ponavljajte pokrete više puta.

Prije ove masaže prijaće kupka: uspite toplu vodu sa dvije kašike morske soli, po 3 kapi etarskih ulja lavande i narandže. Nakon 15 minuta opuštanja krenite. Odaberite kremu za masažu sa omiljenim eteričnim uljima. Udobno sjedite u fotelju i prebacite stopalo preko druge natkoljenice.

1. Dlanovima naizmjenično gladite stopalo od vrha prstiju, preko risa, nastavite preko skočnih zglobova i vraćajte se u početnu poziciju preko tabana. S ovim pokretom ćete nanijeti preparat na stopala, ali ih i pripremiti za dublje pokrete koji slijede.

2. Jagodicama palčeva rastrljavajte gornju stranu stopala, spuštajući se od baze prstiju ka skočnom zglobu. Na ovaj način ćete opustiti refleksne zone disajnih organa i opustiti mišiće i ligamente koji učestvuju u aktivnom pokretanju prstiju. Sa postepenim povećanjem pritiska ponavljate ovaj pokret 2-3 minute.

3. Zadržite se na dijelu između gležnjeva sa gornje strane, rastrljavajući navedeni region, stimulišete imuni sistem zbog refleksne stimulacije limfnog sistema, ali i oslobađate vrlo čestu napetost skočnog zgloba.

4. Rastrljavajte palčevima desetak puta uz samu ivicu gležnjeva sa obje strane. Na ovaj način ćete blagotvorno djelovati na refleksne zone često napetih i opterećenih kukova.

5. Masirajte svaki prst posebno, počevši od palca ka malom prstu. Palcem i kažiprstom rastrljavajte prst po prst, posebno se zadržavajući na opterećenim dijelovima – mjestima gdje se prst vezuje za stopala, masirajući mišiće i tetive ovih regiona, oko samog zgloba, osjetit ćete rasterećenje cijelog stopala i božanstvenu opuštenost.

6. Svaki prst razgibavajte i izvlačite kako biste oslobodili sve zglobne površine od napetosti.

7. Jagodicom palca rastrljavajte jastučiće tabana sa donje strane prstiju. Zadržavanje u bazi drugog i trećeg prsta pozitivno će djelovati na refleksnu zonu očiju, zadržavanje u bazi četvrtog i petog prsta na zonu ušiju.

8. Masirajte mesnati dio jastučeta tabana jagodicom palca u pravcu od baze drugog prsta do baze malog prsta. Sa ovakvom masažom oslobodit ćete često napete regione ramena i trapezastih mišića. Ukoliko pod prstima osjetite krckanje koje podsjeća na zrna pijeska ili kristaliće, neophodno je da se duže zadržite na ovom regionu.

9. Palčevima, kružnim pokretima masirajte kompletnu površinu tabana. Posebno se zadržavajte na bolnim i osjetljivim zonama. Kombinujte stimulaciju bolnih tačaka sa dubokim udisajem. Masažom tabana stimulisat ćete sve zone unutrašnjih organa.

Savjet plus

Poslije masaže preporučuje se topao čaj od nane ili neki od omiljenih toplih napitaka. Masaža se preporučuje svako veče, pred spavanje, posebno ako ste imali naporan i stresan dan.(aura.ba)

PROČITAJTE I OVO:

Riješite se loše probave i nadutosti bez lijekova i čajeva:Tajfu masaža stomaka za čišćenje organa i olakšano disanje

Komentari

komentara

error: Content is protected !!