Kako kontrolisati svoje snove? JEDNOSTAVNIM METODAMA OTKLJUČAJTE SKRIVENE SPOSOBNOSTI PODSVIJESTI I POSTANITE GOSPODAR SVOJIH SNOVA

holivudsanLucidni snovi su oni snovi kada je osoba svjesna da sanja, i u takvim snovima možemo kontrolisati svoju okolinu i birati neku aktivnost koja je moguća samo u snovima, postići i doživjeti ono što u budnom stanju ne bismo nikada mogli ostvariti. Iako se takvi snovi tokom života spontano događaju, moguće ih je potaknuti posebnim metodama i vježbama, te na taj način pojačati stanje lucidnosti i time dobiti veću kontrolu nad vlastitim lucidnim snovima.

Istraživanja lucidnih snova se sprovode još od početka 70-ih godina prošlog vijeka, a njihovo postojanje je jasno dokazano u istraživačkom labolatoriju Univerziteta u Stanfordu. Otkriveno je da se faktori poput vremena i disanja u lucidnim snovima blisko poklapaju sa stvarnim vremenom u budnom životu, te da iz lucidnog stanja u budno možemo prenijeti ne samo iskustva već i raspoloženja. Kontrolisanjem snova možemo postići veću emocionalnu ravnotežu i olakšati nam nošenje sa stvarnim životnim problemima. Lucidni snovi se mogu usmjeriti i na specifične poteškoće kojih u budnom životu niste bili ni svjesni.

Snovi otključavaju skrivene mogućnosti uma koje su u budnom stanju nedostupne. Lucidno sanjanje je moćno sredstvo za istraživanje prostora našeg uma, rješavanje problema, strahova, ispunjavanje želja, ali i put ka konačnom cilju života, kojem teže sve duhovne prakse, a to je totalno buđenje, tj. prosvjetljenje.Lucidni snovi nam otvaraju vrata čarobnog svijeta u kojem možemo manipulisati okolinom i ispuniti svoje najveće želje, bez ikakvih posljedica u budnom životu.

Lucidno sanjanje se hiljadama godina koristi i u duhovnim praksama, posebno među tibetanskim budistima koji su na ovaj način tražili vrhunsko prosvjetljenje. Dok sanjamo, naše tijelo se odmara, ali nam je podsvijest i dalje aktivna. Kada ste potpuno svjesni činjenice da sanjate, shvatate da je cijeli svijet snova vaša kreacija i da ste ograničeni jedino granicama vaše mašte i uma.

LUCIDNI SNOVI POVEĆAVAJU SAMOPOUZDANJE I POBJEĐUJU STRAHOVE
Koliko je kontrola snova moguća zavisi od dubine sna i mijenja se od spavača do spavača. Zakoni fizike i društva u snovima ne postoje. Lucidni snovi, osim što vam daju priliku da snove vodite i oblikujete u zadovoljavajućem smjeru, uživate u uzbudljivim avanturama i prevladate noćne more, mogu biti i dragocijano oruđe za uspjeh u vašem stvarnom životu.

Istraživanja su pokazala da lucidni snovi pomažu ljudima u prevladavanju određenih strahova, poput straha od visina ili letenja. Većina snova dešava se u toku REM faze sna, koje je karakterisano brzim i nasumičnim kretanjem očiju.  U 85% buđenja iz REM faze sna ljudi su izjavljivali da su imali veoma živopisne snove, dok je u buđenjima iz drugih faza spavanja rijetko bilo izjava o sanjanju. REM faza se tokom noći mijenja sa ne-REM fazom u ciklusima koji traju oko 90 minuta.

U toku prosječnog osmosatnog sna ljudi će provesti oko sat i po u REM fazi podijeljenoj u četiri ili pet „REM perioda“, u trajanju od 5 do 45 minuta. Većinu snova zaboravimo, ubrzo nakon buđenja. Zanimljivo je da se neki ljudi nikada se ne sjećaju svojih snova, dok drugi pamte one snove koje su sanjali i prije nekoliko godina. Pamćenje snova može se razviti odnosno poboljšati i to je prvi korak u savladavanju lucidnog sanjanja.

NAUČITE SVJESNO SANJATI
Vjerovatno ste u svom životu nekoliko puta sasvim slučajno iskusili lucidno sanjanje, pa ukoliko želite da sebi tokom sna omogućite veći stepen lucidnosti, postoji nekoliko jednostavnih tehnika koje će vam pomoći da od temelja izgradite elemente budnog sanjanja.

1. Jedan od najvažnijih koraka ka lucidnim snovima je vođenje dnevnika, koji će vam pomoći u tome sa se prisjetite svojih snova koje biste željeli opet sanjati. Zato, svaki put kada se probudite, sa što više detalja zapišite ono čega se sjećate. Čak iako se ne sjećate previše, zapišite prvo što vam u tom trenutku padne na pamet. Na ovaj način ćete stvoriti naviku pisanja dnevnika.
2. Prije odlaska na spavanje, ugasite svjetla, sjedite na svoj krevet i opustite se. Gledajte u svoje dlanove oko 30 minuta i ponavljajte „noćas ću sanjati o…“.
3. Neprestano ponavljajte tu frazu gledajući u dlanove. Nakon 30 minuta, kada vam očni kapci postanu preteški, ugasite svjetla i idite na spavanje. Navijte alarm malo ranije nego što to inače radite i pokušajte ostati budni neko vrijeme prije nego što ponovo zaspite. To će vam pomoći da se lakše prisjetite svojih snova.
4. Kada se probudite tokom noći, pogledajte u svoje dlanove i ponovite frazu koju ste izgovarali prije spavanja. Veoma je bitno da gledate u svoje dlanove, kako biste postigli da ih vidite za vrijeme sna. Ako redovno ponavljate istu frazu, jednom kada zaspite, garantovano ćete ugledati svoje dlanove i shvatiti da sanjate. U tom trenutku ste preuzeli kontrolu nad svojim snovima.
TEST REALNOSTI
Istraživanja su pokazala da je i ova metoda veoma uspješna za postizanje lucidnih snova. Ideja je da dok ste budni, što češće i redovnije radite sljedeće testove kako biste podsvijest navikli da iste radi u snu.
Najčešći testovi realnosti su:
1. Gledanje na sat, pa sklanjanje pogleda i gledanje na sat ponovo. U slučaju da to uradite u snu vrijeme će svaki puta vjerovatno prikazivati drastičnu razliku, što će vam biti jasan pokazatelj da sanjate.
2. Uključivanje i isključivanje svjetla na prekidaču. U slučaju da ste u snu, prekidač vjerovatno neće raditi, što će vam ukazati na to da sanjate.
3. Ogledanje u ogledalu. Vaš odraz u ogledalu će u snu najvjerovatnije dati iskrivljenu ili mutnu sliku.
4. Čitanje knjige ili teksta više puta. Čitanje u snu će dovesti do toga da svaki put pročitani tekst promjeni sadržaj, što će vašoj podsvijesti biti signal da sanjate.

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!