Kako je Eva Longoria (44) nakon poroda dovela liniju do savršenstva: Trenirala poput MMA borca, jela povrće i smršala 20 kilograma

 

Poslije većine obroka voli pojesti i orahe s jogurtom. Trudi se ne konzumirati šećer i ugljikohidrate, a jedan dan u sedmici ima cheat dan kada jede pizzu ili čips. Kaže da slatko ne voli pa ga onda niti ne jede.

Nakon što je prije dvije godine rodila sina Santiaga, bivša zvijezda „Očajnih kućanica“ Eva Longoria naporno je radila na skidanju suvišnih kilograma i postizanju seksipilne figure po kojoj je uvijek bila poznata.

  • Prvih šest mjeseci nakon porođaja nisam ni pomišljala na vježbanje, samo sam uživala u ulozi majke. Nije me bilo briga šta će drugi misliti o mom izgledu. Dala sam sebi vremena da se oporavim od svega, i srećom imam dovoljno samopouzdanja i svjesna sam koliko vrijedim kao žena, bez obzira na broj koji mi prikazuje vaga – izjavila je Eva koja danas izgleda bolje nego ikad.

 

Njena stara seksipilna linije se vratila, a kada je novinarka Extra TV-a pitala koja je tajna njene nove i nikad vitkije linije, popularna “kućanica” šaljivo je odgovorila:  “Dva mjeseca jela sam – zrak!”.

 

  Luđački trening

Tokom trudnoće Eva je nabacila dvadeset kilograma što nije ostalo neprimijećeno od strane dežurnih kritičara koji su joj prigovarali na društvenim mrežama. Međutim Eva im je brzo začepila usta.

Nakon primjene posebnog režima ishrane i treninga, novopečena mama uspjela je da povrati savršenu liniju i izazove zavist i kod duplo mlađih kolegica. Pa, kako joj je to pošlo za rukom?

Veliku ulogu odigrao je slavni trener Grant Roberts s kojim je naporno radila u teretani, a videi vježbanja na njenom Instagram profilu najbolje svjedoče o intenzitetu treninga i naporima koje je Eva uložila kako bi ponovo zablistala.

Čučnjevi, sklekovi, vježbe za ruke, noge, stomak, zadnjicu… nijedan dio Evinog tijela nije bio pošteđen napornih vježbi zahvaljujući kojima je istonirala tijelo i izdefinisala mišiće ruku, nogu i stomaka.

Pod Robertsovim uputama, vukla je i podizala teške tegove, radila na jačanju mišića leđa i ramena, a njeni treninzi slični su onima kakve odrađuju MMA borci. Vrijedna Eva trening nije napuštala dok joj majica ne bi bila natopljena znojem.

Osim vježbanja sa tegovima i spravama, Eva priznaje kako obožava trčanje i to bi mogla trenirati zauvijek. Kaže kako uopće ne bi vježbala u teretani da ne mora jer voli trening na otvorenom, a trčati može bilo gdje kada je na putu.

Sav taj trud itekako se isplatio, a Eva danas rado na Instagramu objavljuje fotke na kojima se vide sjajni rezultati čime je inspirisala novopečene majke širom svijeta.

  Odrasla na povrću

Bez obzira koliko naporno vježbali, rezultati će biti vidljivi samo ukoliko u fitness rutinu uključite redovnu i pravilnu ishranu. Znala je to i Eva koja najčešće jede organske i svježe namirnice, a trudi se da joj svi obroci budu povrće bogato vlaknima poput špinata i brokul. Poslije većine obroka voli pojesti i orahe s jogurtom. Trudi se ne konzumirati šećer i ugljikohidrate, a jedan dan u sedmici ima cheat dan kada jede pizzu ili čips. Kaže da slatko ne voli pa ga onda niti ne jede.

Eva priznaje kako bi lako mogla biti vegetarijanka jer je odrasla na povrću i stalno ga priprema kod kuće. Kaže kako puno ljudi stavlja povrće u različite umake ili ga posipa sirom, a ona smatra kako je tako ukusno da mu treba samo malo maslinova ulja.

Za doručak najčešće jede kajganu od bjelanaka i svježe voće. Za ručak puretinu ili piletinu i povrće kuhano na pari. Kao snack poslije ručka najčešće jede svježi krastavac začinjen sokom od limuna, krišku jabuke sa sirom ili maslacem od kikirikija, a voli jesti i jogurt od vanilije. Za večeru jede ribu i povrće na pari, a preferira losos u kombinaciji sa šparogama.

Komentari

komentara