Kako ishrana utiče na spavanje: 3 namirnice za bolji san

Za mirniji san, za večeru odaberite miso supu, kiseli kupus, napitak od jabukovog sirćeta, jogurt ili kefir. Evo i zašto…

Američka holistička doktorica Elen Vora otkrila je koje 3 namirnice bi trebalo da uključimo u svakodnevnu ishranu, kako bi poboljšali probavne procese, a samim tim i san.

1. Fermentisana hrana

Prirodno fermentirana hrana utiče na zdravlje naših crijeva a zdrava probava je preduslov da se naše tijelo osjeća ugodno. U stvari, postoji direktna povezanost između crijeva i mozga, to je živac vagus. Kada je mozak opušten, on daje dozvolu crijevima da posveti energiju probavi. Stoga, za mirniji san, za večeru odaberite miso supu, kiseli kupus, napitak od jabukovog sirćeta, jogurt ili kefir (ako podnosite laktozu) ili lakto-fermentirane krastavce.

2. Krompir, batata

Kako biste poboljšali crevnu floru, uz fermentirane namirnice, potrebno je jesti i krtolasto povrće koje je bogato skrobom, naprimer, batat, krompir ili manioka korjen. Ovo povrće vole dobre bakterije iz crijeva, pa njihovom konzumacijom direktno pomažemo njihov razvoj.

3. Trešnje

Ako vam navečer škodi voće, odličan popodnevni međuobrok su trešnje. Bogate su kompleksom vitamina B (koji utiče na zdravlje nervnog sistema i indirektno kontroliše spavanje) i magnezijumom (koji opušta mišiće i vraća miran san), pa čak i melatoninom, koji nazivaju hormonom sna. Melatonin u trešnjama je u prirodnom obliku pa ga naš organizam, pokazuju istraživanja, može najbolje iskoristiti.

(lovesensa.rs)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!