Kako i gdje se kilogrami „lijepe“ zavisi i koji tip tijela imate: JABUKE, KRUŠKE, PRAVOUGAONI…

Evo koju biste hranu trebale jesti, a koju izbjegavati ako želite izgubiti kilograme, zavisno od toga kakav tip tijela imate

Da li ste se ikada zapitali zašto svaki čovjek skuplja masne naslage na tačno određenim dijelovima tijela, dok ih na drugima gotovo i nema? Nekima su bolna točka bokovi, dok je drugima to stražnjica ili pak trbuh. Svako od nas ima problematična područja, a gubitak kilograma, pored ostalih faktora, zaviosi od toga kakav tip tijela imamo. A evo koje namirnice najbolje funkcioniraju kod određenih tipova tijela kad je riječ o lakšem gubitku kilograma.

 PRAVOUGAONI TIP TIJELA

Djevojke ovakvog tipa tijela imaju uske bokove i nedefiniran struk, a iako teže nakupljaju kilograme, ipak bi trebale u svoju ishranu uklopiti namirnice bogate zdravim masnoćama, poput avokada, badema i lososa te biljne proteine. Koliko god bile mršave, ipak je važno voditi računa o zdravoj ishrani i ne jesti previše slatkiša i brze hrane.

        TIP TIJELA: JABUKA
Ako imate ovakav tip tijela, najviše kila nakupljate na predjelu trupa. Stoga je najbolje da jedete češće, ali u manjim porcijama tokom dana, tačnije oko šest puta dnevno. Trebale biste konzumirati namirnice bogate vlaknima, voće, povrće, vitamin C i mliječne proizvode sa smanjenim udjelom masnoća. Ako pak jedete jogurt, pobrinite se da to bude jogurt koji vam poboljšava probavu, a trebale biste izbjegavati hranu koja vas napuhuje i izaziva vjetrove. To su kruh, brza hrana i određeno povrće (mahunarke, najčešće).

   KRUŠKAST TIP TIJELA

Ovakav tip tijela karakteriziraju veći bokovi, a manje grudi. Djevojke s ovakvim tipom tijela najčešće nakupljaju kilograme na bokovima i bedrima i često se suočavaju s nakupljanjem vode u tim dijelovima. Stoga bi definitivno trebale konzumirati više mesa, ribe, jaja, mliječnih proizvoda i općenito namirnica bogatih proteinima. Od voća, su idealni ananas i lubenica, zato što čiste organizam i izbacuju toksine koji usporavaju metabolizam. A posebna je preporuka da to voće kombinirate sa zelenim čajem. Od hrane koju biste trebale izbjegavati tu su; preslana hrana, riža, kruh i tjestenina. Te namirnice možete zamijeniti njihovim ekvivalentima od cjelovitih žitarica.

   TIP TIJELA: PJEŠČANI SAT

 Iako je ovo tip tijela koji bi najviše žena htjelo imati, žene koje ga zaista i imaju najviše kilograma nakupljaju, pa, u gotovo svakom dijelu tijela. Njima hronično im, vrlo često, nedostaje mišićne mase.

Takve djevojke su pod većim rizikom od povišenja šećera u krvi, zbog čega biste trebale konzumirati hranu sa smanjenim glikemijskim indeksom i jesti šest manjih obroka tokom dana. Jedite više voća i povrća, kao i zdravih masnoća i proteina. Izbjegavajte pak rižu, bijeli hljeb i tjesteninu od bijelog brašna, a također ih možete zamijeniti namirnicama od cjelovitog zrna.

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!