Kako Hajdi Klum skida kilograme: VITKA I FIT ZA SAMO DVIJE NEDJELJE

Recept slavne manekenke preuzele su mnoge američke zvijezde. Njujorška dijeta “Body plan” garantira rekordnih osam kilograma manje za samo 14 dana, a zasniva se na specijalno kreiranom planu ishrane u kombinaciji sa napornim fitnes programom

Poznati njemački supermodel Hajdi Klum , i pored toga što je majka četvero  djece, izgleda zanosno i vitko. Nakon rođenja djece, uvijek se brzo vraćala na modne piste gdje je pokazivala zanosno tijelo, prepuno oblina, a nimalo viška kilograma.

Međutim, nije u pitanju nikakva čarolija, već čvrsta disciplina i lični trener koji joj je je savjetovao da iz ishrane izbaci ugljene hidrate (šećer, tjesteninu, pirinač i hljeb) i umjesto toga da jede povrće, salatu, nemasno meso, jaja (samo bjelance) i da pije proteinske napitke.

 

Njena dijeta zahtijeva dosta discipline i odricanja, ali se zaista isplati. Dejstvo na zdravlje. Usljed ishrane na bazi proteina, zadržava se muskulatura, a smanjuje se obim masnog tkiva. Osim toga, dobra kondicija utiče pozitivno i na raspoloženje

 

U relativno kratkom vremenskom periodu gubi se masnoća i nekoliko centimetara obima na stomaku, nogama i zadnjici, a oblikuju se mišići. Osim toga, intenzivno bavljenje sportom poboljšava raspoloženje i daje novu energiju.

 

– Ova dijeta nije za one koji ne vole da se bave sportom i koje nisu u kondiciji. Meni je pojavljivanje na modnim pistama uvijek lajt motiv, takve prilike se ne propuštaju – poručuje hajdi.

 

Tipičan jelovnik

 

Doručak: Kajgana od bjelanaca

Ručak: Ćuretina i povrće na kineski način

Večera: Havajska supa od đumbira i mrkve

Doručak, pa fitnes

 

Dan joj započinje doručkom sa zelenim čajem i kajganom od bjelanaca, a zatim odmah počinje sa vježbanjem, jer ono potiče tijelo da sagorijeva masti i unosi se kiseonik. Vježbe traju od 60 do 90 minuta. Hajdi takođe svakodnevno radi kardio i specijalne vježbe za sagorijevanje masnoća. Drugim riječima, ona je tokom cijelog dana aktivna.

Hajdini trikovi

 

Ništa ne jede nakon 19 časova

Grickalice između obroka: bademi i sjemenke suncokreta mogu da vas zasite i pri tome daju energiju, zahvaljujući visokoj koncentraciji kalcijuma.

Zeleni čaj sadrži kofein, baš kao i kafa, ali za razliku od nje, podstiče razmjenu materije i varenje. Dakle, umjesto kafe, steknite naviku da pijete zeleni čaj.

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!