KAKO DA SE VIŠE POKRENETE U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU

Pronaći vrijeme za vježbanje ponekad može biti vrlo zahtjevno i predstavljati pravi izazov. Evo nekoliko savjeta kako da ostanete u pokretu. Riječ je zapravo o deset načina da se svakodnevno više krećete, a da vam to ne oduzme previše vremena.

1. Idite stepenicama – čuli ste to mnogo puta, ali znajte da je to s razlogom jedan od najboljih savjeta. Kretanje stepenicama, naime, povećava broj otkucaja srca, pomaže u ravnoteži i poboljšava snagu donjih ekstremiteta. Ako imate volje i nekoliko minuta viška, možete čak napraviti par podizanja pete s ruba stepenice za snagu potkoljenice ili preskakati stepenice, penjati se dvije po dvije.

2. Uvedite pješačke sastanke – ako radite od kuće ili ste prešli na virtualne konferencijske pozive, šetajte tokom jednog od tih poziva dnevno. Ako ne morate buljiti u ekran i gledati proračunske tablice, priključite slušalice, gurnite telefon u džep i riješite svjetske probleme u šetnji. To je sjajan način da razdrmate dnevnu rutinu. Ako radite u zgradi, probajte iskoristiti uredske hodnike.

3. Uvedite nešto novo u dnevne obaveze – kada kupujete, možete hodati niz prolaze supermarketa držeći se za kolica. Kolica nude dobru tačku ravnoteže i možete napraviti oko 10 do 20 koraka u jednom prolazu, ovisno o tome koliko su dugački. Samo naprijed, iznenađujuće je zabavno!

4. Sjednite na loptu za vježbanje – zamijenite svoju uredsku stolicu stabilnom loptom za sjedenje. To može pomoći kod bolova u leđima i poboljšati držanje, a dok sjedite na lopti, možete napraviti nekoliko laganih pokreta istezanja vrata, zdjelice i kralježnice. Ako želite dodati malo trbušnog rada, možete isprobati i sjedeći marš ili druge vježbe na lopti — sve dok sjedite za stolom!

5. Parkirajte malo dalje – ako ste u sigurnom i dobro osvijetljenom području, razmislite o parkiranju dalje od mjesta kamo idete. Dodavanje nekoliko minuta hodanja tu i tamo zbraja se tijekom vremena i može povećati vaš dnevni broj koraka!


6. Više se seksajte – neka starija istraživanja navode da seks sagorijeva kalorije brzinom od oko 3,1 kalorije u minuti za žene i oko 4,2 kalorije za muškarce. Dakle, iako to nije isto što i trčanje, možete se (sigurno) oznojiti tijekom seksa. Zabavite se, isprobajte nove položaje i tehnike i povežite se s partnerom kroz pokrete.

7. Udomite kućnog ljubimca ili odvedite porodicu u sklonište za pse i dobrovoljno se javite za šetnju pasa.

8. Organizirajte zabavu uz ples – zaplešite dok kuhate večeru, redate veš ili usisavate. Ples je nevjerovatan način sagorijevanja kalorija i rada na ravnoteži i koordinaciji. Osim toga, možete ga pretvoriti u igru ​​ili natjecanje sa svojom djecom.

9. Zamijenite porodične igre – tokom sljedeće večeri porodičnih igara, zamijenite karte ili društvene igre za aktivne igre. Skrivanje i traženje, Twister, utrke u vrećama, preskakanje užeta … igre koje ste nekada igrali kao dijete i sada su podjednako zabavne. Igre poput ovih mogu se igrati s ljudima bilo koje dobi, kako u zatvorenom tako i na otvorenom.

10. Vježbajte ili se istegnite dok gledate TV – hodajte na traci za trčanje, koristite stacionarni bicikl, istegnite se na podu, koristite utege za jačanje gornjeg dijela i cijelog tijela ili vježbajte pilates. Ako gledate 30-minutnu emisiju i krećete se sve vrijeme, to je 30 minuta vježbanja koje prije niste imali! Samo nekoliko ponavljanja podizanja za biceps, potisaka za triceps ili dizanja ruku s laganim utezima za ruke donijeti će veliku razliku u snazi, držanju i dobrobiti vaše ruke. To se posebno odnosi na žene koje izložene većem riziku od osteoporoze. Uključite trening s utezima u svoju rutinu kako bi vaše kosti ostale zdrave i jake.