Kako da na prirodan način poboljšate memoriju za 80 posto!

Brzina modernog života čini da smo rasijani i da sve više zaboravljamo. Pogledajte prirodne načine da unaprijedite svoju memoriju, učinite da mozak brže obrađuje informacije, unaprijedite vid i osnažite kosti.

Ruzmarin – On je izuzetan za pamćenje i koncentraciju, a njegov sastav pozitivno utiče na cerebralni prinos. Stavite ruzmarin u lonac sa ključalom vodom, ili koristite esencijalno ulje, mlijeka za tijelo ili njime začinite svoje obroke.

Cvekla – Ona podstiče cirkulaciju krvi u organizmu i mozgu i poboljšava krvnu sliku.

Cijelo jaje – Ono poboljšava vaše pamćenje. Žumance sadrži sastojke koji su veoma hranljivi za mozak i pomažu njegovom funkcionisanju.

Riba – Ona sadrži Omega-3 masne kiseline koje su od ključnog značaja za cerebralno zdravlje.

Avokado – Pospješuje dotok krvi u mozak.

Borovnica – Sadrži ključne antioksidanse koji štite mozak od starenja.

Crni luk – Poznato je da luk poboljšava memoriju, a stručnjaci savjetuju da ga jedete sirovog.

Žitarice – I one sadrže Omega-3 kiseline, pune su vlakana i sadrže ugljene hidrate, a njihov uticaj na zdravlje je opšte poznat.

Paradajz – On sadrži sastojke koji štite mozak od štete koju mogu da izazovu slobodni radikali.

Zeleni čaj – On pospješuje memoriju i širi cerebralne kapacitete. Savjetuje se da uzimate dve do tri šolje čaja dnevno kako biste poboljšali kognitivne funkcije i moždane veze.

Crna čokolada – Ona je puna antioksidanata i kofeina koji poboljšavaju koncentraciju i memoriju.

Orasi – Sam njihov oblik ukazuje na povezanost sa mozgom, a sadrži mnoge hranljive supstance za njega. On obezbjeđuje nutritiente i podstiče protok kiseonika i hrani krvne sudove u mozgu.

Kurkuma – Ova biljka sprječava upale i unaprjeđuje vašu memoriju.

Jabuke – Jabuke će učiniti da funkcionalnost vašeg mozga uvijek bude u pripravnosti.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!