Kada 8 sati sna postane nemoguća misija: Podignite noge na zid i otjerajte nesanicu

Nekada je osam sati kvalitetnog sna nedostožan cilj za svakog od nas. Ovi trikovi rješavaju taj problem.

Tijelo za spavanje treba pripremiti, kaže nutricionistkinja Džesika Sepel koja ništa ne prepušta slučaju kada je dobar san u pitanju. Nju na Instagramu prati skoro 200 hiljada ljudi i veliki je broj onih koji su svoje probleme riješili uz pomoć njenih ekspertskih savjeta.


Džesika je sada otkrila svoj trik koji joj, kaže, pomaže da brže utone u san i spava kvalitetnije.

– Ja volim da podignem noge na zid deset minuta prije spavanja. Radi se o joga pozi poznatoj pod nazivom “Viparita Karani” koja poboljšava cirkulaciju i stavlja parasimpatički nervni sistem u fazu mirovanja. Kada izvodite ovu pozu, pobrinite se da je spavaća soba mračna i hladna. Legnite, podignite noge na zid i polako dišite deset minuta – objasnila je Džesika Sepel.

Ova poza reguliše protok krvi kroz tijelo, dobra je kod problema s otečenim zglobovima, odlična je kod nesanice, umiruje um, a pomaže i kod blagih oblika depresije.

Džesika Sepel

Nutricionistkinja Džesika Sepel praktikuje još neke navike kako bi poboljšala kvalitet spavanja. Kaže da je izuzetno važno da prestanete da razmišljate o poslu prije spavanja.

– Razmišljanje o poslu i stres tokom večeri samo povećavaju nivo kortizola i adrenalina. Pokušajte da se opustite prije spavanja – savjetuje ona.

– Jedite proteine jer to stvarno može da pomogne kod regulacije šećera u krvi. Osim toga, večeru jedite polako, alkohol prije spavanja izbjegavajte, kao i rafinisani šećer, kakao, čak i voće – kaže.