Još uvijek nije kasno: Riješite se suvišnih kilograma i spremite tijelo za ljeto

Donosimo nekoliko korisnih savjeta za vitki struk.

Kokosovo ulje za vitak struk

Studija brazilskih znanstvenika otkrila je da pretile žene koje su za vrijeme dijete svakodnevno vježbale pola sata, izbacile iz prehrane zasićene masnoće i uzimale 30 ml ulja kokosa u struku “gube” više centimetara nego žene koje su na rigoroznim dijetama. Kokosovo ulje zaslužno je za taj efekt jer potiče probavu i izbacivanje viška vode iz organizma, a također ubrzava metabolizam.

Brži trbušnjaci za oblikovanje mišića

Trbuh uvijek bolje izgleda ako je zategnut, a to se jedino može postići vježbanjem, najprije trbušnjaka. Iako je dobro raditi bilo kakve trbušnjake, ubrzavanje tempa aktivira mišiće znatno više nego veći broj trbušnjaka. Zato za pločice na trbuhu vrijedi pravilo “manje je više, ali samo ako je brže”, otkrivaju fitness treneri.

Borovnice tope masnoće

Borovnice su idealan saveznik ravnog trbuha, utvrdila je studija Sveučilišta Michigan. Borovnice se mogu jesti svježe ili zamrznute, a najbolja je kombinacija s jogurtom. Borovnice su bogate antioksidansima koji potiču brže sagorijevanje kalorija, ubrzavaju protok krvi i sprječavaju nakupljanje masnoća, osobito na području trbuha.

Dva jaja za doručak i ravan stomak za večeru

Dva kuhana jaja idealan su doručak s nutricionističkog aspekta jer pružaju organizmu potrebne nutrijente, a što je najvažnije, daju osjećaj sitosti i ne napuhuju. Također, proteini u jajima ne uzrokuju nakupljanje masnih naslaga, pa ih je dobro jesti ako je vaš cilj mršavljenje i smanjivanje obujma struka.

Više smijeha za manji stomak

Depresija i stres usko su povezani s nakupljanjem masnih naslaga na trbuhu jer remete redovitu prehranu. Zbog toga dolazi do naglog pada šećera u krvi, ali i prejedanja koje pospješuje taloženje sala na struku. Takva vrsta masnoća se najteže gubi, pa umjesto brige, radije pozovite prijatelje na druženje i priuštite si dozu smijeha koji jača trbušne mišiće.

Raženi hljeb i peciva s punozrnatim žitaricama

Vlakna iz žitarica saveznik su vitke linije jer veće količine škroba iz bijelog kruha na sebe vežu vodu i izazivaju nadutost. Razne sjemenke žitarica možete miješati i u salate te druga jela, a svakodnevno potičite probavu zdravim žitaricama te će se uz vježbanje rezultati na trbuhu brzo primijetiti.

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!