Jelovnik za zdravu kosu

 

Kako biste ojačali svoju kosu potrebno je konzumirati mlijeko i mliječne proizvode, a za njezino zdravlje i sprječavanje ispadanja tu je riba. Ona masnija, nažalost i skuplja, poput lososa jer je prepuna omega-3 masnim kiselinama koje su zaslužne za sprječavanje gubitka kose. Plava riba poput skuše sadrži željezo koje jača folikulu kose.

Cink je najbolji saveznik za rast kose i debljinu vlasi. Njega ćete pronaći u cjelovitim žitaricama koje također sadrže vitamin B. Ova će vam kombinacija štititi kosu iznutra i bit će vam prijeko potrebna kada poželite dulju i bujniju kosu.

Za sve one koji se bore s prhuti ili ju pod svaku cijenu žele izbjeći tu su orasi. Osim što su zdrav i ukusan međuobrok, selen koji sadrže odličan je borac protiv dosadne bijele prašine na vašem tjemenu. Kada primijetite da je vaša kosa oslabjela i postala beživotna, okrenite se namirnicama bogatim proteinima. Pileća prsa, jaja, puretina bit će najbolji izvor ove bjelančevine koja će ojačati vašu kosu te blagotvorno djelovati i na ostatak organizma.

U svakodnevnu ishranu ne zaboravite uklopiti i zeleno lisnato povrće poput špinata i brokule. Namirnice su to prepune željeza i kalcija koji su izrazito važni za zdravu i lijepu kosu. One će vam zbog vitamina A i C poslužiti i u proizvodnji sebuma koji djeluje kao prirodan regenerator i zaslužan je za besprijekoran sjaj kose.