Jelovnik Monike Beluči za pet dana, za top formu i seksi liniju

Monika Beluči nije veliki fan vežbanja, ali ipak pazi na ishranu i ne pretjeruje s jelom. Njen jelovnik je praktičan, ne pretjeruje s količinom, a namirnice su svima dostupne

Prava je Italijanka: jede sve, ali najviše voli italijansku kuhinju, prenose mediji. Omiljeno jelo joj je tjestenina s parmezanom. Lijepa Italijanka kaže da voli da uživa u hrani. Kad pretjera, uvodi jelovnik s jednostavnim i zdravim jelima.

Prvi dan:
Doručak: 150 ml jogurta s jabukom,

Ručak: 200 grama kuhane junetine,  200 grama salate sa kašičicom maslinovog ulja i  kriška kukuruznog hljeba.

Večera: činija svježih jagoda, 150 grama pirinča s jednom kašičicom maslinovog ulja i 50 grama ribanog sira, 150 grama salate, voće.

Drugi dan:
Doručak: šoljica kafe bez šećera, tost i kašika bobičastog voća ili voćnog džema.

Ručak: omlet od 3 jaja, 2 male kuhane tikvice, komad integralnog hlheba.

Večera: 150 kuhanog nemasnog mesa, salata

Treći dan:
Doručak: šoljica zelenog čaja (s limunom), tost s medom, grejp.

Ručak: 200 grama kuhanog ili pečenoga krompira s peršunom ili kaprom, 100 grama nemasnog sira.

Večera: 170 grama špargli s maslinovim uljem.

Četvrti dan:
Doručak: jogurt s 2 kašičice meda, 40 g sira.

Ručak: 100 grama pirinča, 100 grama kuhanih tikvica, 100 grama kuhane junetine.

Večera: tanjir bilo kojeg voća, 200 grama kuhane ribe, salata s maslinovim uljem, kriška hljeba, voće.

Peti dan:
Doručak: čaša svježe cijeđenog soka, dva slana krekera.

Ručak: 100 grama špageta, zelena salata s maslinovim uljem, pomoranča.

Večera: 250 grama salate od povrća, s nekoliko mahuna, voće.