Jednostavnim koracima do glatke i zdrave kože

Ljeto je sezona kada pokazujemo malo više kože, a sigurno ne želite da pokažete suhu kožu koja se peruta. Evo šta da radite da bi vam koža bila glatka i sjajna.

Do nedavno smo nosili čarape i farmerke, pa se lako može desiti da niste ni primijetili koliko vam je koža suha, sve dok niste “uskočili” u kratku ljetnju odjeću. Neki prirodno imaju suhu kožu, a ona takođa postaje takva i s godinama.

-Koža postaje tanja, smanjuje se prirodna proizvodnja ulja, manja je koncentracija hidrirajućih faktora u koži i ona postaje manje otporna na spoljašnje faktore- kaže dermatolog dr Mark Hadson-Pikok.

On ističe da je donji dio nogu posebno osjetljiv jer je koža na tom dijelu tijela tanja i tu je manja proizvodnja prirodnih ulja – žlijezde su veće i brojnije na licu i gornjem dijelu tijela.

Srećom, pravi režim njege može da vam pomogne da ubrzo imate kožu mekanu i glatku kao svila.

Prije tuširanja – suho četkanje tijela

Suho četkanje tijela, četkama namijenjenim za to, uklanja mrtve ćelije kože sa površine, poboljšava cirkulaciju, stimuliše nervni sistem, a neki tvrde da je to dobro čak i za smanjenje vidljivosti celulita.

Jednostavno, pre nego što počnete da se tuširate, na suhu kožu, pravite pokrete četkom od stopala ka zadnjici – neka pokreti budu dugi i nježni, nema potrebe da pritiskate. Zatim četkom pravite kružne pokrete na stomaku, pa iščetkajte ruke dugim pokretima odozdo ka gore. Za četkanje cijelog tijela vam je potrebno oko pet minuta.

Dermatolozi kažu da ćete razliku primijetiti već posle nedjelju dana jer će se koža manje perutati. Dobra stvar je što bi četkanje moglo da pomogne i kod uraslih dlačica.

Tuširanje – koristite ulje

Ako već imate suhu kožu, ne bi bilo loše da umjesto sapuna ili kupke koristite ulje za tuširanje (i budite pažljivi da se ne poklizate prilikom tuširanja, ulja su klizava). Pored toga, dr Hadson-Pikok savjetuje da se tuširate mlakom vodom – ni previše hladnom ni vrelom, jer obje krajnosti isušuju kožu.

Ako imate izuzetno suhu kožu, možda ne bi bilo loše da dva puta nedjeljno uradite piling. Pomiješajte mljevenu kafu sa malo kokosovog ili maslinovog ulja, dodajte šećer i istrljajte kožu.

Poslije tuširanja – hidratacija

Kada završite tuširanje, hidrirajte kožu losionom ili mlijekom za tijelo.

-Losion koji volite i koji prija koži razlikuje se od osobe do osobe. Dakle, koristite svoje omiljeno mlijeko jer ono praktično stvara vodotpornu barijeru na koži, smanjujući gubitak vode iz kože. Tako da, što je masniji proizvod, na primjer ulja, to je bolja njegova funkcija- kaže dr Hadson-Pikok.

Koji god proizvod da koristite, obratite pažnju na sastojke.

-Da bi proizvod bio kremastiji i imao što bolji hidrirajući efekat, dodaju se različiti sastojci. Nikotinamid, glicerol, urea, ceramidi i masne kiseline, primjeri su sastojaka koji čine da hidrirajući efekat proizvoda duže traje- istče dermatolog.

Uz malo truda, već za nedjelju-dve koža će vam biti mekana i nježna kao svila…

Komentari

komentara

error: Content is protected !!