JEDNOSTAVNE TEHNIKE: FORMULE 10-3-2-1-0 ILI 4-7-8 MOGU POMOĆI DA BOLJE SPAVAMO!

Autor i kondicioni trener Craig Ballantyne tvrdi da uz pomoć ove tehnike bolje spavati, ujztro ćete se osječati odlično, te da ćete povećati produktivnost na poslu.

miran san za unutraNesanica nas može dovesti u opasnosti od ozbiljnih medicinskih stanja, uključujući pretilost, bolesti srca i dijabetes – što skraćuje naš životni vijek. Ovo su dvije tehnike pomoću kojih ćete lakše utonuti u san, imati miran san, a buditi se odmorni i svježi.

Autor i kondicioni trener Craig Ballantyne tvrdi da vam formula 10-3-2-1-0 može pomoći da spavate bolje, da se ujutru odlično osjećate kao i da povećate produktivnost na poslu.

„Formula savršenog dana“ kako ju je nazvao vam daje najbolju šansu za dan pun energije i ona glasi:

10 sati prije spavanja: bez unosa kofeina

3 sata prije spavanja: bez hrane ili alkohola

2 sata prije spavanja: prestati sa poslom

1 sat prije spavanja: ne gledati u monitore

0: ustati na vrijeme

– Najvažniji faktor u maskimalnom iskorištavanju svakog dana je da ustanete 15 minuta ranije i da obavite sve prioritete dok svi drugi spavaju. To je sve što trebate uraditi. Kada se držite ove formule, obavit ćete više posla i nećete propuštati velike životne prilike. – objašnjava Ballantyne.

Druga formula, 4-7-8 koju je razvio Andrew Weil doktor sa Harvarda bi također mogla pomoći ljudima koji pate od nesanice a ona glasi:

  • Duboko udahnite na nos i brojite do 4
  • Zadržavajte dah 7 sekundi
  • Zatim izdahnite na usta
  • Ponovite proces još tri puta

Ostali savjeti za bolje prospavanu noć uključuju dijeljenje kreveta sa kućnim ljubimcem, te početi sa radom u 10 sati ujutro.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!