Japanska dijeta: Niste gladni, a mršavite

Japanska dijeta se prakticira dvije sedmice. Jelovnik je izbalansiran tako da za 14 dana možete računati na to da ćete smršati i do 7 kilograma. Preporučuje se i umjerena šetnja koja u kombinaciji sa dobro izbalansiranim jelovnikom daje garanciju za idealno i čvrsto tijelo

Takozvana “Japanska dijeta” ima dva ciklusa tj. svaki dan se ponavlja poslije određenog perioda (u zagradi možete vidjeti kojeg dana je opet na meniju jelovnik od prve sedmice.) Ovakav raspored dana i iskombinovane namirnice na potpuno prirodan način tope vaše masne naslage.

Tokom ove dvonedjeljne dijete možete računati na gubitak do 7 kilograma. Prva 2 – 3 dana su malo teža, ali poslije sve ide prilično dobro. Barem tako kažu oni koji su bili na ovoj dijeti i izgubili suvišne kilograme. Brojni nutricionisti diljem svijeta preporučuju upravo ovu dijetu i ovaj način gubljenja suvišnih kilograma jer je opće poznato da ljudi u Japanu imaju najskladnije konture tijela i ne vode brigu o nagomilavanju tjelesne mase. Doduše, oni na meniju svakodnevno prakticiraju zdravu ishranu, bogatu mineralima i vitaminima.

 

JELOVNIK

Prvi i trinaesti dan

DORUČAK: crna kafa

RUČAK: 2 tvrdo kuhana jaja, salata od kuhanog kupusa sa biljnim uljem, čaša soka od paradajza bez soli

VEČERA: riba sa roštilja ili kuhana

Drugi i jedanaesti dan

DORUČAK: crna kafa, komad crnog hljeba

RUČAK: riba sa roštilja ili kuhana, salata od povrća ili kupusa sa biljnim uljem

VEČERA: 200 g kuhane govedine, čaša jogurta

Treći i osmi dan

DORUČAK: crna kafa, dvopek (od crnog hljeba)

RUČAK: velika pečena tikvica, jabuke

VEČERA: 2 tvrdo kuhana jaja, 200 g kuhane govedine, salata od svježeg kupusa sa biljnim uljem

Četvrti i deveti dan

DORUČAK: crna kafa

RUČAK: 1 rovito jaje, 3 velike kuhane šargarepe sa biljnim uljem, 15 grama tvrdog sira

VEČERA: voće

Peti i deseti dan

DORUČAK: Svježa mrkva sa sokom od limuna

RUČAK: velika kuhana ili pečena riba, čaša soka od paradajza bez soli

VEČERA: voće

Šesti i četrnaesti dan

DORUČAK: crna kafa

RUČAK: pola kuhanog pileta, salata od kuhanog kupusa ili šargarepe sa biljnim uljem

VEČERA: 2 kuhana jajeta, salata od povrća

Sedmi i dvanaesti dan

DORUČAK: čaj bez šećera

RUČAK: 200 g kuhane govedine, voće

VEČERA: Izaberite večeru od bilo kojeg dana izuzev od trećeg

SAVJET PLUS

Obavezna i preporučena lagana šetnja barem 30 minuta dnevno.

1 litar slabogazirane vode sa sokom od jednog limuna popiti u toku dana (najbolje kada osjetite glad a nije vrijeme obroku).

(aura.ba)

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!