Januar najdepresivniji mjesec, a treći ponedjeljak je – “najteži” dan u godini!

Januar je i mjesec u kojem se najveći broj ljudi odluči razvesti, kao i mjesec u kojem na Tviteru osvane najviše nesretnih poruka.

Osjećate se ovih dana loše i depresivnije nego inače? Niste jedini! Januar je takav mjesec. Dokazano je da je januar najdepresivniji mjesec u godini jer se suočavamo sa nagomilanim računima, novogodišnjim obećanjima, hladnim i sivim vremenskim prilikama… Depresija najčešće pogađa one starije životne dobi, usamljenje, opterećene zdravstvenim problemima i one u ekonomskoj krizi

Pored toga, istraživanja su pokazala kako je januar mjesec u kojim najviše ljubavnih parova prekida svoje veze i traže razvode. Čak šest od deset njih reklo je kako će prekinuti u prvom mjesecu. nije vreme za razvode.

“Prvi ponedeljak kad se djeca vraćaju u školu inače je dan kad ljudi najčešće traže razvod braka. U najvećem broju slučajeva to odlažu zbog Božića i novogodišnjih praznika, a na početku januara im je gužva jer su opterećeni realizacijom novogodišnjih odluka”, objašnjava advokat Vorner Gudman.

U najdepresivnijem mjesecu u godini, treći januarski ponedjeljak je tradicionalno najdepresivniji dan u godini. Ove, 2018. godine, treći ponedjeljak (tzv. “tužni ponedjeljak” pada 22. Januara)

“Tužni ponedjeljak” ustanovio je akademik Klif Arnel 2005. godine. Prilikom određivanja ovog dana Arnel je uzeo u obzir mnoštvo faktora koji bi mogli da nas deprimiraju, poput stanja na bankovnom računu, vremena, stope razvoda i slično. Od tada su istraživači pratili milione tvitova na tviteru i otkrili da se na ovaj dan broj negativnih postova povećava za čak pet puta.

Najdepresivniji dan u godini mnogi shvataju ozbiljno, pa pojedini supermarketi trećeg januarskog ponedjeljka u Velikoj Britaniji svojim kupcima besplatno dijele svježe voće, kako bi im popravili raspoloženje.

Stručnjaci savjetuju slijedeće:

Iako se prava dijagnoza depresije najčešće liječi lijekovima, ovu kratkotrajnu najbolje je riješiti tako što za početak, trebate prestati razmišljati o negativnim stvarima kad ste sami.

Stimulirajte hormone u mozgu tjelovježbom, bit ćete mnogo sretniji.

Trebali biste se izlagati prirodnom svjetlu što više možete, a ako je moguće budite na suncu barem 15 minuta dnevno kako biste upili što više vitamina D.

Konzumirajte što više zdravih omega-3 masnih kiselina kojih najviše ima u ribi. I naravno, provodite vrijeme s dragim ljudima. (aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!