Izbjegnite netačne brojke na vagi, evo kako!

Ako ste odlučili da dovedete svoju liniju u red do ljeta, onda ste vjerovatno promijenili ishranu i započeli s vježbanjem. Redovno praćenje napretka može itekako da da dodatnu motivaciju i spriječi odustajanje. Vaganje je nezaobilazan dio takvog praćenja, ali postoje mnoge greške koje mogu da dovedu do pogrešnih rezultata. Sledite ova jednostavna savjeta da biste izbjegli netačne brojke na vagi!

1. Mjerite težinu i bilježite rezultate

Redovno vaganje nam pomaže da shvatimo da li napredujemo i koliko brzo napredujemo. Ali, šta se podrazumjeva pod „redovno vaganje“? Neki smatraju da je najbolje vagati se svaki dan, dok drugi tvrde da je bolje jednom u sedam dana. Prečesto vaganje može da dovede do opsesije i svakodnevnih razočaranja ukoliko kilogrami ne odlaze brzinom kojom želimo. Kao zaključak možemo da kažemo da je najbolje da se vagate onako kako mislite da je za vas najbolje. Ako vas svakodnevno vaganje baca u očaj i stvara negativne emocije, vagajte se svakih sedam ili više dana.

2. Vagajte se uvijek na istoj vagi

Najbolje je koristiti uvijek istu vagu čak i ako nije savršeno kalibrirana. Vaganje na različitim vagama može da dovede do različitih brojeva, a time i do nezadovoljstva.

3. Vagajte se na ravnoj podlozi

Vaga najbolje funkcioniše kada se koristi na tvrdoj i ravnoj podlozi. Izbjegavajte da stavljate vagu na tepih u dnevnoj sobi ili kupatilu. Tepisi i neravne površine mogu da pokažu netačan prikaz kilograma.

4. Vagajte se uvijek u isto vrijeme

Za precizno praćenje kilograma, najbolje je da se vagate uvijek u isto vrijeme. Vaganje u različitim periodima dana može da dovede do velikih razlika u kilaži. Najbolje doba dana za vaganje je jutro, i to prije jela i pića. Zašto? Zato što tokom dana jedemo, pijemo i znojimo se, što naravno dovodi do oscilacije u kilogramima.

5. Vagajte se prije vježbanja

Nakon odrađenog treninga možemo da imamo manje kilograma zbog toga što se znojimo i gubimo vodu. Prosječna osoba izgubi 0.8-1.4 litara znoja u satu ako je trening umjerenog do visokog intenziteta, što je ekvivalentno gubitku od 0.7-1.3 kg. Ako imate naviku da odradite trening ujutru, izvagajte se prije nego što krenete.

6. Mjerite težinu u donjem vešu

Odjeća i obuća će povećati broj kilograma na vagi, pa je zbog toga najbolje da težinu mjerite sa što manje odjeće. Pazite i na to da tokom svakog vaganja imate istu količinu garderobe na sebi.

 

Komentari

komentara