Izazivate li sami stres i loše raspoloženje: Pazite šta jedete

Ako stresan dan želite ublažiti vrećicom čipsa uz koju ćete pijuckati gazirani napitak, možda biste trebali razmisliti o ovoj strategiji opuštanja. Postoji hrana koja pogoršava raspoloženje, od koje se dobro raspoloženje pretvara u loše, a loše u pravu katastrofu.

Dr. Jennifer Landa iz BodyLogicMD-a, najvećeg američkog centra specijalizovanog za hormonsku terapiju, ukazuje na hranu koja definitivno narušava zdravlje. To je ona hrana koja dovodi do nestabilnog nivoa šećera u krvi i nakupljanja toksina u tijelu. Cjelovita hrana, što je moguće manje prerađena, te umjerene količine u jednoj porciji ključni su za stabilan nivo šećera u krvi i dobro raspoloženje.

Hrana koja kvari raspoloženje:

1. Čips

Paradoksalno, ali čips se najčešće nudi na zabavama. Ali ovi listići krompira su prženi u ulju i obiluju omega-6 masnim kiselinama koje blokiraju za raspoloženje dobre omega-3 masne kiseline. Umjesto čipsa bolje je grickati bademe, koji smiruju.

2. Gazirani napici

Svi već znaju da gazirani napici nisu zdravi. Ali posebno je besmisleno piti ih ako želite biti dobro raspoloženi. Isprva nagli skok šećera može djelovati povoljno na raspoloženje, ali vrlo brzo šećer pada, a s njim i raspoloženje.

3. Margarin

Margarin nastaje od industrijski proizvedenih masnoća koje dovode do upalnih procesa u tijelu. Kao i kod čipsa, i ovdje loše masnoće potiču loše raspoloženje.

Prirodni proizvod uvijek je bolji od industrijskog. Ako već trebate nešto namazati na hljeb ili staviti u kolače, neka to bude prava stvar – maslac ili maslinovo ulje.

4. Bijelo pecivo

Ako jutro započinjete uz pecivo od bijelog brašna, sasvim sigurno i prije ručka više nećete imati energije. Vlakna, vitamine iz B grupe i cink, potrebne za održavanje energije i dobro raspoloženje, naći ćete samo ako jedete nešto integralno.

5. Prženi i slani kikiriki

Kako upropastiti nešto prirodno, zdravo i dobro za raspoloženje? Ispržite, prekomjerno zasolite i dodajte razne aditive, poput monosodium glutamata (MSG), povezanog s migrenama, slabostima, osjećajem pečenja te problemima disanja. Navedeni simptomi definitivno uništavaju dobro raspoloženje. Zašto radije ne biste grickali neoljušteni kikiriki?

Komentari

komentara

error: Content is protected !!