Isprobajte češku dijetu za rigorozan način gubljenja težine

 

Grupa čeških dijetetičara je osmislila specijalnu dijetu da, vjerovali ili ne, održi u formi nekolicinu članova češke vlade. Barem ovakav podatak kruži stranim web portalima. Tačka polaznica ove, dakle, “češke” dijete jeste brz gubitak kilograma, održavanje postignutih rezultata bez narušavanja zdravlja. Zvuči vrlo jednostavno!

No, češki stručnjaci za mršavljenje i zdravu ishranu su uložili mnogo truda i rada da takve zahtjeve i ispune. Uglavnom, češka dijeta će vam omogućiti da izgubite i do pet kilograma za sedmicu dana. Uz poseban režim prehrane, svakako, preporučuje se i 15 – 30 minuta fizičke aktivnosti svaki dan.

Češki stručnjaci napominju da postoji grupa preporučenih namirnica za mršavljenje. Tu spadaju nemasno meso i mesne prerađevine, riba, niskomasno mlijeko i pavlaka, voće i povrće, jaja, nezaslađeni čaj i kafa, svježe cijeđeni voćni sokovi, mineralna voda.

Sve pobrojane namirnice su preporučene i u drugim dijetama. No, kako su Česi savjetovali njihovo kombiniranje, pročitajte u prijedlogu jelovnika za sedam dana. Rezultati ove dijete obično su trajni i stabilni, ali znajte da je ovo previše rigorozan način gubljenja težine. Sretno!

JELOVNIK

Prvi dan

Doručak: 1 kuhano jaje, čaj ili crna kafa i dvopek

Užina: 100 g jabuka

Ručak: 130 g posne barene junetine, 100 g kuhanog krompira sa malo soli bez masti, 200 g salate od svježeg povrća, kafa i mineralna voda

Užina: čaj, 100 g voća

Večera: 80 g nemasnog suhog mesa, 1 jaje, 100 g povrća, sok

Drugi dan

Doručak: šolja čaja i dvopek

Užina: 200 g salate od mrkve

Ručak: 50 g dinstane junetine, 150 g dinje, 100 g krompira, mineralna voda

Užina: kafa s mlijekom

Večera: 150 g ribljeg filea, 150 g špinata, mineralna voda

Treći dan

Doručak: 30 g suhog mesa, 20 g dvopeka, čaj

Užina: 150 g grejpfuta

Ručak: 150 g mesa sa mrkvom i 200 g krompira

Užina: čaša soka od paradajza

Večera: krompir sa sirom po 100 grama i mineralna voda

Četvrti dan

Doručak: 50 g topljenog sira, 30 g hljeba, šolja čaja

Užina: 150 g naranče

Ručak: 150 g piletine, 100 g krompira, 150 g salate od krastavca

Užina: 150 g jabuka

Večera: omlet sa suhim mesom i 150 g salate od paradajza

Peti dan

Doručak: 100 g sira, 30 g hljeba, šolja čaja

Užina: 100 g voća

Ručak: 150 g barenog mesa, 100 g krompira, šolja kompota

Užina: čaša kefira

Večera: salata od povrća, mineralna voda

Šesti dan

Doručak: jabuka

Užina: 200 g salate od mrkve

Ručak: 100 g teletine, 100 g krompira i 100 g raznog povrća

Užina: 50 g rotkvica

Večera: 100 g pečurki, jedno jaje, salata od krastavica i mineralna voda

Sedmi dan

Doručak: 50 g sira, 30 g dvopeka i čaj

Užina: šolja mlijeka

Ručak: 150 g pečenog mesa, 100 g krompira, 100 g raznog povrća

Užina: kafa s mlijekom i 200 g kuhanog pasulja

Večera: čaša kefira sa keksom

 

Riječ-dvije o ishrani Čeha…

Češka ishrana obično se sastoji od raznih mesa, kao što su govedina, svinjetina, meso peradi. Tu su i jetra, bubrezi, mozak i jezik, također. Meso se često priprema sa sosom, a jede sa njokima, kupusom ili krompirom. Svakodnevno konzumiraju povrće poput mrkvica i graška. Česi uživaju u poslasticama kao što su voćni njoki, buhtle sa džemom, čokoladom ili pudingom, štrudle od jabuka.

JESTE LI ZNALI?

Jedna od prvih knjiga o dijetetici objavljena je u Češkoj. Napisao ju je liječnik kralja Vaclava, Sigmund Albich, pod naslovom “Dijetetika za starce”

 

Komentari

komentara