Isprobajte 2+1 dijetu za gubljenje kilograma bez odricanja

Da biste liniju doveli u formu i osjećali se bolje ne trebate se odricati omiljene hrane niti se bacati na gladovanje. Umjesto toga prevarite svoje oči i želudac dijetom po imenu 2+1 koja nudi uspjeh uz nekoliko korisnih savjeta.

Dijeta 2+1 dopušta konzumiranje svih uobičajenih namirnica, ali naglasak stavlja na povrće . Ista savjetuje da tanjir prekrijete s dvije porcije povrća i jednom porcijom mesa.Drugim riječima, kod svakog obroka 75 posto tanjura napunite povrćem (dvije trećine), a ostatak (jednu trećinu) proteinom po želji poput mesa, ribe, jaja ili soje.

Korjenasto povrće i lisnato povrće koje je dostupno u ovo doba godine bogato je hranjivim tvarima i prehrambenim vlaknima koje nude osjećaj sitosti, pospješuju probavu, a uz to imaju malo kalorija.Osnovna ideja 2+1 dijete temelji se upravo na principu konzumacije više hrane s manje kalorija, odnosno odmicanje od pretjerano slanih, slatkih i masnih zalogaja.

Da bi postigli optimalne rezultate ograničite porciju proteina na 80 grama po obroku – jedite nemasno bijelo meso pečeno s minimalno masnoća, ribu bogatu omega 3 masnim kiselinama ili vegetarijanske nadomjestke, a ostatak tanjira prekrijte ukusnim mrkvama, celerom, blitvom, kupusom ili drugom povrtnom namirnicom u sezoni.

Nutricionisti govore da s dvije sedmice pridržavanja ovog režima prehrane možete izgubiti i do 5 kilograma, a nakon tog perioda posezat ćete za zdravijim alternativama bez razmišljanja.

(zadovoljna.hr)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!