“Isklesajte” figuru za ljeto: Tri dana ribljih obroka za 5 kilograma manje

Predviđeno je da se svaki dan jede tunjevina, raspodijeljena u šest jednakih obroka. Razmak između obroka treba da bude dva i po do tri sata. Uz dijetu sa tunom biste trebali izgubiti pet i po kilograma…

Za dijetu sa tunom, odnosno “tuna dijetu”, mnogi će reći kako je jedan od onih planova mršavljenja koji zahtijeva “čelične živce”. Ovaj naziv je potpuno opravdan, jer tuna dijeta traži mnogo strpljenja i volje. Inače, ovu dijetu uglavnom koriste bodybuilderi prije takmičenja, kako bi zategnuli svoje mišiće do maksimuma i kako ne bi uopće imali naslage masnoće ispod kože.

Multivitaminski dodatak

Tuna dijeta traje tri dana. Predviđeno je da se svaki dan jede tunjevina, raspodijeljena u šest jednakih obroka. Razmak između obroka treba da bude dva i po do tri sata. Također, tvorci ove dijete preporučuju da se tokom dijete pije što više vode, jer upravo voda pomaže da se probavi velika količina bjelančevina koja se unosi sa tunom.

Savjet ekstra je da se dva puta dnevno uzme doza multivitamina bez šećera. Vitamini su vam, naime, potrebni, jer tuna ne sadrži baš neku značajnu količinu vitamina i minerala. Osim tog dodatka, niti jedna druga namirnica osim tune nije dopuštena. U tome i leži “težina” ove dijete, jer vrlo je vjerovatno da će vam tunjevine nakon tri obroka biti “preko glave”.

 Dva dana – za početnike

Inače, tuna bi trebala biti suho pečena, no ako ne možete nabaviti dobre komade tune, onda možete koristiti i konzervirane komade (ne komadiće), ali ih morate jako dobro ocijediti od ulja. Malo maslinovog ulja neće smetati, ali ako ga je puno ova dijeta nema smisla. Ako nikako ne možete izdržati jesti samu tunu, možete uz nju uzeti listove zelene salate koja nije nauljena.

Ako ovu dijetu želite probati po prvi put, savjetujemo da s planom mršavljenja krenete u petak navečer, i izdržite dva dana. Nemojte odmah ići na tri dana, jer će vam biti prilično teško. Nakon prekida dijete, ne bi smjeli pokušati ponovno barem dvije sedmice. U tom periodu jedite zdravu hranu, sa što manje masnoća. Uz dijetu sa tunom biste trebali izgubiti pet i po kilograma za tri dana.

KOLIKO TUNJEVINE?

Veličina obroka tuninog mesa ovisi o vašoj težini. Tuna sadrži oko 26 grama čistih bjelančevina na 100 grama mesa. Veličinu obroka izračunajte na ovaj način:

(vaši kilogrami x 3 x 100) / (6×26) = težina 1 obroka

Primjer osobe od 80 kilograma:

(80x3x100)/(6×26)= 153 grama čiste tune po obroku

Tuna sadrži živu iznad dopuštene količine, pa se ne preporučuje velika konzumacija. Posavjetujte se, stoga, s ljekarom oko dodataka prehrani koje bi trebalo konzumirati nakon ovakve dijete, a koji trebaju da pomognu u izlučivanju žive iz organizma.

 

  MANJE “AGRESIVNA” TUNA DIJETA

Postoji još jedna varijanta dijete sa tunom, i to mnogo blaža. Uz tunjevinu, dozvoljene su i neke druge namirnice, poput tosta, voća, povrća, sladoleda, slanih krekera, sira. Dozvoljeni su i kafa i čaj, ali sa dijetalnim zslađivačima. Također, hranu možete začiniti sa bilo kojim začinskim biljem. Možete konzumirati i sirće, limun, senf, te umake kao što je umak od paradajza i soja sos.
PRIMJER JELOVNIKA

Doručak:

Crna kafa ili čaj ili voda

Sok od četiri naranče ili tri grejpa

Šnita tosta i jedna kašika maslaca od kikirikija

Ručak:

Kriška tosta

200 g fileta od tune

Voda ili dijetalni sok ili crni čaj ili kafa

Večera:

20 g ribe ili piletine

200 gr graška

200 g naribane mrkve

Jabuka

Voda ili crni čaj ili kafa
(aura.ba)

Komentari

komentara