INSOMNIJA: Stručnjaci savjetuju da spavamo goli

Stručnjak za san Šea Morison kaže da može da vam pomogne i da spavate goli.

Ona objašnjava da kada tijelo ne može da dostigne optimalnu temperaturu za spavanje, to uzrokuje nesanicu i ometa san.

„Nošenje pidžame može da spriječi tijelo da dostigne optimalnu temperaturu, odnosno da vam bude previše vruće“.

Još jedna od tehnika koja bi mogla da vam pomogne je i akupresura, koju ćete izvesti pijre spavanja.

Stručnjaci za akupresuru savetuju da prstima blago pritisnete dio iznad sredine gornje usne i ispod nosa, da duboko dišete nekoliko sekundi i da ćete tako sebe „dovesti u zen fazu“, pa će vam to pomoći da brzo zaspite

Uz to, prije spavanja popijte čašu toplog bademovog mlijeka pomiješanog sa malo kurkume. Ova mješavina koju nazivaju „zlatnim mlijekom“ pomaže da zaspite, ali i da se opustite i da budete bolje raspoloženi.

Naime, ovaj napitak je bogat magnezijumom, mineralom koji je važan za kosti, zdravlje, funkcionisanje nerava i mišića, ali i za spavanje.
Ako imate problem sa nesanicom, vrijedi da probate ovaj napitak, ali obratite pažnju i na neke druge navike.