IDETE NA RAZGOVOR ZA POSAO? OBUCITE PLAVO ILI BIJELO, IZBJEGNITE…

Iako su ove smjernice definitivno dobro polazište i rađeno je puno istraživanja o psihologiji boja da se sazna kako ih ljudi percipiraju, doživljaj je takođe vrlo subjektivan.

Boje se u privatnoj i poslovnoj okolini tumače drugačije pa pripazite da ne ostavite utisak koji ne želite. Otkrijte šta boje koje volite i nosite otkrivaju drugima o vašoj ličnosti.

Plavo asocira na posao

Ne možete pogriješiti ako nosite plavo, otkrilo je istraživanje Career Buildera iz 2013. Plava je najbolja boja za intervju za posao, smatra većina stručnjaka za zapošljavanje. Ona ostavlja utisak pouzdanosti i kompetentnosti, smatra dr Sally Augustin, saradnica Američkog psihološkog udruženja. “To je takođe boja koja je najdraža najvećem broju ljudi po cijelom svijetu”, dodala je dr. Augustin za Reader’s Digest

Crveno vodi u romantiku

Crvena je hrabra, upečatljiva i mnogima dobro stoji. Ona je ujedno i moćna, a mnoge asocira i na opasnost i romantiku, što vjerovatno nijesu dobre asocijacije u kontekstu traženja posla. “Crvena će vas zaista istaći, ali možda ne na način na koji želite. Ako izlazite sa nekim ili  šetate po gradu u nadi da ćete nekoga upoznati, crvena je odličan izbor. Ali, možda je pametnije izbjeći je na razgovoru za posao.

Siva i crna pomažu da se uklopite

Osjećate li se nekad ko da ste svima “ispod radara”, da vas ljudi ne primjećuju? Obucite se u sivo – suptilnu i elegantnu, a opet nezahtjevnu boju. Isto važi i za crno – s jedne strane, ona asocira na autoritet i sofisticiranost, a s druge strane može se smatrati “sigurnom” bojom kod odijevanja. “Sva crna odjeća ukazuje na strah od izlaska iz zone komfora”, smatra John Linden, dizajner interijera iz L.A. Zato, ako ste u situaciji u kojoj ćete se ionako izdvojiti, poput npr. solo prezentacije, crna bi mogla biti dobar izbor za uravnoteženje i postizanje autoriteta. Ali, ako želite da se istaknete među drugima, razmislite o nekoj smjelijoj boji.

Zelena je kreativna

Zelena boja smiruje naše osjećaje i pruža osjećaj utjehe. Dr. Augustin preporučuje zeleno i zato što se “psihološki povezuje s ponovnim rođenjem” i kreativnošću. “Ako želite specifičnu nijansu zelene koja može imati posebno pozitivan psihološki uticaj, to je tirkizna, kombinacija plave i zelene boje“, objašnjava Andrea Pflaumer autorka knjige “Shopping For The Real You: 10 Essential Steps To A Better Wardrobe For Every Woman”. Tirkizna boja, kaže, pokazuje stabilnost i autoritet, pišu Vijesti.me.

Sa žutom budite oprezni

  • Kad je riječ o žutoj boji, pristupite joj oprezno. S jedne strane, žuta je uopšteno pozitivna i zabavna boja. Većina ljudi poistovjećuje je sa sunčevim zracima i srećom  – kaže Thoden.
  • Kad se osjećate razigrano, dodavanjem žute boje u odijevanje možete raspoložiti druge i sebe. No, s druge strane, ‘razigranost’ možda nije ono što pokušavate da postignete u radnom okruženju – kaže Augustin, i ističe da mnogi ne vole žutu boju, ali ljudi koji je vole vrlo pozitivno reagiraju na nju.
  • Bijela ukazuje na organizaciju

    Ako ste sigurni da ste tip osobe koja spada u ovu kategoriju, isprobajte je na razgovoru za posao ili na večeri s roditeljima. Ne postoji bolji način da im pokažete da ozbiljno shvatate sve što radite.

    Iako su ove smjernice definitivno dobro polazište i rađeno  je puno istraživanja o psihologiji boja da se sazna kako ih ljudi percipiraju, doživljaj je takođe vrlo subjektivan. “Ljudi imaju lične asocijacije na određene boje”, zaključuje Augustin i dodaje da biste trebali nositi ono u čemu se osjećate “moćno”.

Komentari

komentara