Idealan bioritam: KOJI STE TIP SPAVAČA – DA LI STE MEDVJED, LAV, VUK ILI DELFIN?

Ukoliko znate koja ste vrsta spavača, imate šanse da radni dan započnete potpuno odmorni – uz ovaj plan za spavanje i buđenje. Ovdje pročitajte o karakterima spavača vuk i delfin

RITAM SPAVAČA VUK
Vukovi predstavljaju 15-20 odsto populacije. Ovi tipovi mrze rano ustajanje i obično nekoliko puta pritiskaju dugme za odlaganje alarma prije nego što ustanu. Usporeni su na poslu, a oko 9h, obično su na trećoj šoljici kafe. Vukovima je ujutru potrebna veća količina kofeina.

Jutarnja rutina: 7:30 – 12:00

Podesite alarm na 7:00 sati, ali dopustite sebi odlaganje za 20-30minuta kako biste još malo odspavali; Popijte prvo čašu vode, dobro bi bilo pored otvorenog prozora, kako biste ugrabili svježeg vazduha i sunčeve svjetlosti. To će vam pomoći da se rehidrirate; Nakon lagane šetnje, recimo do posla – tek oko 11 sati konačno možete da popijete prvu kafu.

Radni dan: od 12:00 – 20.00

Vaše vrijeme za ručak je oko 13 sati; Već u 14 sati vi ćete biti na vrhuncu, kada je posao u pitanju; U 17 sati uzmite užinu i imaćete snage da radite čak i kada vaše kolege odu. Vi ste tip koji može da radi do kasnih večernjih sati.

Nakon posla: 20:00 – 00:00

Vaše vrijeme za večeru je do 21h; Već u 23h vaš sistem se gasi i vrijeme za spavanje je u 00:00

ŠTA KARAKTERIŠE SPAVAČE TIPA DELFINA?
Delfini su nestrpljivi ljudi koji nemaju regulisan raspored spavanja. Procjena je da je jedna od deset osoba delfin. Ovi ljudi često imaju dijagnozu insomnije, pa mogu po cijelu noć da šalju e-mail-ove i obavljaju posao koji nisu mogli preko dana.

Jutarnja rutina: 6:00 – 10:00

Skočite iz kreveta u patike, i prihvatite rekreaciju kao vaše razbuđivanje; Ako vam to ne pomogne hladan tuš je vaš spas; Idealno vrijeme za doručak je 8 sati: pola ugljenih hidrata, pola protein.

Radno vrijeme: 10:00 – 18:00

Vaše vrijeme za kafu je u 10 sati, ali neka bude manja količina kofeina. Potrebno vam je mnogo manje nego što mislite; Već poslije ručka, vaša energija opada, zbog toga je dobro da pronađete mjesto gdje ćete ugrabiti malo sunčeve svjetlosti i svježeg vazduha bar 15 minuta.

Poslije radnog vremena: 18:00 – 00:00

Nakon radnog vremena vašem organizmu bi prijala rekreacija poput joge. Ne zaboravite unos vitamina – banana je idealna.
Vrijeme za večeru je 19h, možete iskoristiti to vrijeme za razgovor sa partnerom ili prijateljima, večera je za delifine idealna za razmjenu mišljenja.
Već u 22 sata je idealno vrijeme da se spustite u krevet, uz gledanje TV-a ili nešto što će vas opustiti kako biste u ponoć utonuli u san.

Komentari

komentara