Hrana koja vraća osmjeh: NAMRINICE ZA SREĆU!

Da li ste znali da neke namirnice podstiču bolje raspoloženje? Evo koje:

Losos
Kod ljudi koji konzumiraju ribu bogatu omega-3 masnim kiselinama obično postoji manji rizik od depresije i pozitivniji afekat, koji se definiše time koliko doživljavate pozitivno raspoloženje i osjećate radost. Losos sadrži vitamin B-12, koji pomaže u stvaranju moždanih hemikalija koje utiču na raspoloženje. Nizak nivo vitamina B-12 je povezan s depresijom.

Probiotici
Ljudi koji uzimaju probiotike primjećuju poboljšanja u uočenim nivoima stresa i imaju pozitivniji mentalni stav u odnosu na ljude koji ne uzimaju probiotike.

Lisnato povrće
Tamno lisnato povrće sadrži magnezijum, koji može pozitivno da utiče na nivo serotonina i da vam popravi raspoloženje. Osim lisnatog povrća, svojim obrocima dodajte magnezijumom bogate semenke bundeve, brazilski orah, leblebije i mahunarke.

Čokolada
Umjesto mliječne odlučite se za crnu čokoladu, koja sadrži do 70% kakaa. Možda nije jednako ukusna ali je puna magnezijuma i antioksidanata. Reguliše krvni pritisak, ublažava PMS i depresiju.

Kafa
Šoljica kafe može vam vratiti dobro raspoloženje. Sadrži u sebi sastojke koji brišu negativne misli. Naravno, izbjegavajte kafu sa šećerom.

Jaja
Osim što su prepuna proteina, sadrže i puno vitamina D koji pomaže da se izgradi imunutet. Međutim, vitamin D pomaže da budete raspoloženiji, kao i da lakše izgubite kilograme.

error: Content is protected !!