Hodanjem čuvate srce, skidate kilograme i jačate kognitivne funkcije mozga

Kvalitetan program hodanja može rezultirati dramatičnim poboljšanjima fizičkog i psihičkog stanja kod osoba koje većinu vremena provode sjedeći. Dakle, bez posebnog napora izgledajte bolje i osjećajte se bolje!

Danas se pouzdano zna da je loša fizička kondicija isto toliko opasna kao i pušenje ili visoki holesterol u krvi. Umjereno vježbanje može značajno smanjiti rizike umiranja od srčanih oboljenja, raka i drugih uzroka.

Redovno i kvalitetno hodanje pomoći će vam da sačuvate zdravlje i povećate moć kognitivnog razmišljanja.

Olakšanje bolova. Mišići i zglobovi se koče i atrofiraju ako se ne koriste redovno.. Hodanje (uključujući vježbe istezanja) je najbolja obrana protiv takvih tegoba, zato jer održava fleksibilnost tijela, bez da ga izlaže prevelikom pritisku.

Bolji izgled tijela. Nakon tridesete godine života počinje se gubiti mišićna masa. Primjena odlučnog programa zdravog hodanja pomaže da se ojačaju i toniziraju sve velike, važne grupe mišića, uključujući ramena, ruke, leđa, stomak i stražnjicu. Hodanje poboljšava i krvnu cirkulaciju i fleksibilnost mišića. Dobro, možda nećete biti u stanju ponovno steći figuru koju ste imali u svojoj tinejdžerskoj dobi, ali brzo hodanje pomoći će vam da izgledate kao netko ko je u dobroj kondiciji i zdrav, koliko je moguće za vašu dob i vaš stil života.

Smanjenje stresa. Dokazano je da hodanje može imati učinak prirodnog umirujućeg sredstva. Znamo da je dnevni život pun stresova. Srce ubrzano radi, raste pritisak krvi i mišići su napeti.

Pomoć za pametnije razmišljanje. Sve više naučnih dokaza ukazuju da redovna vježba zaista stimulira mozak. Hodanje poboljšava cirkulaciju krvi i kisika u organizmu, a događaju se i značajne biohemijske promjene u mozgu. Hodanje pruža vrijeme za zdravo razmišljanje. Mnogi umjetnici i filozofi vjerovali su da im hodanje pomaže da jasno i kreativno razmišljaju.

Jačanje srčanoplućne kondicije. Žustro hodanje jača srce, koje onda radi efikasnije i sporije nego srce nekoga tko nije u kondiciji.

Kosti postaju jače. Hodanje usporava gubitak koštane mase, tj. pojavu osteoporoze (šupljikavost kostiju), a može čak i potaknuti stvaranje nove koštane mase. Jače izražena osteoporoza može dovesti do loma kosti.

Gubljenje prekomjerne tjelesne težine. Nakon dobi od 25 godina, metabolizam – brzina kojom tijelo izgara kalorije – se usporava i organizam se teže rješava masnoća. Najbolji način za održavanje poželjne tjelesne težine je kombinovati manji unos “masnih” kalorija sa redovnim vježbanjem.

(dnevno.hr)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!