Hodanje na koljenima – dragulj kineske narodne medicine: Vježba za liječenje svih bolesti

Ne zaboravite da hodanje na koljenima stimuliše razne akupresurne tačke. Da ne biste poremetili prirodni bioritam organizma, te se suočili s nesanicom, ovu vježbu radite najkasnije do 18 sati.

Hodanje na koljenima primjenjuje se hiljadama godina u terapeustke svrhe. Još su drevni taoisti rješavali prevenirali zdravstvene probleme na ovaj način. Ali, ako i mnoge druge alternativne istočnjačke terapije, na ovim se prostorima hodanje na koljenima praktikuje odskora. I to, u nedovoljnoj mjeri, jer se ne zna mnogo o benefitima koje donosi.

Sklad u organizmu

U predjelu čašice koljena i ispod nje nalaze se mnoge tačke koje su povezane s radom pankreasa, jetre, bubrega, crijeva i polnih organa. Između ostalog, tu je smještena tačka zu san li, za koju Kinezi tvrde da produžava životni vijek, a Japanci da je odgovorna za liječenje stotinu bolesti.

A prilikom hodanja na koljenima stimulišu se sve akupresurne tačke ove regije, te se, preko njih poboljšavaju funkcije unutrašnjih organa i odnos hormona, takoreći – stvara se sklad u organizmu.

Zbog toga ne iznenađuje što praktičari tradicionalne kineske medicine preporučuju izvođenje ove vježbe kao dipunu terapiji za usporeni metabolizam, gojaznost, dijabetes, hiperlipidemiju (povišene loše masnoće u krvi), policistične jajnike, pa i sterilitet.

 Zabavno i zdravo

Osim što poboljšava rad unutrašnjih organa, hodanje na koljenima isteže i jača mišiće nogu, prvenstveno butina i zadnjice, doprinoseći smanjenju njihovog obima, ali i smanjenju vidljivosti celulita na ovim regijama.

Dalje, jača ligamente i zglob članaka, koljena i kuka, te poboljšava ravnotežu i fleksibilnost cijelog tijela. Budući da na dva načina doprinosi mršavljenju (tako što ubrzava metabolizam i aktivira neaktivne mišiće nogu i zadnjice), hodanje na koljenima može poslužiti kao zabavan i djelotvoran vid pripreme za sezonu nošenja kupaćih kostima.

Ako već danas počnete da izvodite ovu vježbu, i ukoliko to budete činili redovno, za mjesec dana sigurno ćete izgledati vitkije.

 Sedam zlatnih pravila

Prije ove vježbe, obavezno se istegnite i razgibajte.

Ne izvodite vježbu direktno na čvrstoj podlozi. Postavite jorgan na pod, a zatim hodajte po njemu. Zahvaljujući tome smanjićete pritisak na koljena i ublažiti bolove.

Hodajte ispravljenih leđa, oslanjajući se isključivo na koljena. I ne žurite.

U početku, dok ne ojačate ligamente i zglob koljena, vježbajte tri do pet minuta.

S vremenom, kako vam se fizička izdržljivost bude povećavala, a bol smanjivao, produžavajte vrijeme izvođenje vježbe, dok ne dođete do toga da je radite 15 do 20 minuta u kontinuitetu.

Čak i ako ne osjećate nikakvu nelagodnost prilikom dugotrajnogizvođenja ove vježbe, ne hodajte na koljenima duže od pola sata bez prekida.

Ukoliko želite usput da ojačate mišiće gornjeg dijela tijela, u svaku ruku uzmite malu flašicu od pola litra napunjenu vodom ili pijeksom, a zatim ispružite ruke i tako hodajte.

error: Content is protected !!