HIMALAJSKA SOL I DRUGE BAJKE O NJENOM ZDRAVLJU

“Himalajsku sol” je popularizirala ezoterika.

Neki je još nazivaju “sol iz Lahora”, no ovdje se radi o čistom zavaravanju potrošača.Pozivanje na Himalaje (dok je solana u Punjabu) – najvišeg kraja na svijetu (Karakorum masiv) je marketinški uspješno, a ezoterički značajno.

I kao što je njemački sud u svojoj presudi naglasio:

– Prosječni potrošač povezuje Himalaje sa idejom planine sa najvećom nadmorskom visinom na svijetu. On zamišlja snijegom pokriveni masiv ne znajući da je solana u Punjabu udaljena 200 km i u nizini. Potrošač to ne može znati, tim više što se u engleskom tekstu spomije Aleksandar Veliki, Karakorum i Kašmir, konkretno Hindukuš. Jedan dio soli koja se prodaje pod etiketom “Himalajska sol” dolazi iz Poljske. –

Popularnosti Himalajske soli je doprinijeo Peter Ferreiras (pseudonim Peter Druf) u oktobru 2001. svojom knjigom “Voda i sol – Izvori života” u kojoj se ta sol predstavlja kao svemogući lijek za civilizacijske boesti. On to pravda informacijom da ova sol sadrži 84 hemijskih elemenata koliko ih ima u ljudskoj krvi i da sadrži ste “energetske vibracije” kao čovjekov organizam. Sve to u toj knjizi potvrđuje „Institute of Biophysical Research“ sa sjedištem u Las Vegasu. Institut koji nikada nije postojao.

Istina je – da je Peter Ferreiras vlasnik firme “Lichtkraft”, firme koja je najveći distributor Himalajske soli. Zato je knjigu napisao pod drugim imenom.

Bavarski Državni zavod za zdravstvo i sigurnost hrane je istražio 15 vrsta Himalajske soli i u njima našao samo 10 elemenata.

2006. je Tehničko sveučilište Clausthal u Njemačkoj također istražilo Himalajsku sol.

I oni su našli samo 10 elemenata. Njihov rezime:

– Ova se sol u svojem kemijskom sastavu ne razlikuje nimalo od svih drugih prirodnih kamenih soli. Jedina razlika naspram poznatih kuhinjski soli je da sadrži više nečistoće. –

Udruga nezavisnih zdravstvenih savjetnika:

“Himalajsku sol prodavati kao “bogatu mineralima” je naprosto pogrešno usmjeravanje potrošača.”

Usprkos svojoj prosječnosti se Himalajska sol prodaje po 20 x višoj cijeni od konvencionalne kuhinjske soli.-.

Eko-Test i njemačka Zaklada za analizu robe na tržištu to definira najuspješnijom obmanom potrošača.

Toliko! A vi i dalje kupujte Himalajsku sol.

error: Content is protected !!