Hidratacija je ključ zdravlja i ljepote

Održavanje tijela hidriranim pomaže srcu da lakše pumpa krv kroz krvne žile do mišića i pomaže mišićima da rade efikasno. Ako ste dobro hidrirani, vaše srce ne mora toliko raditi.

Dehidracija može biti ozbiljno stanje koje rezultira različitim problemima – od otečenih stopala ili glavobolje do stanja potencijalno opasnih po život, poput toplotnog udara.

Šta znači biti dobro hidriran?

Količina vode koja čovjeku treba ovisi o klimatskim uslovima, odjeći koju nosi i intenzitetu i trajanju vježbanja. Osoba koja se jako znoji morat će piti više od one koja se manje znoji. Određena zdravstvena stanja, poput dijabetesa ili bolesti srca, mogu značiti i da trebate piti više vode. Neki lijekovi mogu djelovati kao diuretici (sredstva za izmokravanje), zbog čega tijelo gubi više tekućine.

Žeđ nije najbolji pokazatelj da trebate piti tečnost, jer ako ste žedni, već ste dehidrirali. Najbolji pokazatelj je boja vašeg urina pa obratite pažnju na to. Blijed i bistar urin znači da ste dobro hidrirani, a ako je urin tamnije boje, pijte više tečnosti.

Voda je najbolje piće

Za većinu ljudi najbolje je piti vodu da bi ostali hidrirani. Izvori vode uključuju i namirnice poput voća i povrća koje sadrži visok procenat vode. Sportska pića s elektrolitima mogu biti korisna ljudima koji intenzivno vježbaju po vrlo toplom vremenu, iako sadrže visoku količinu dodanih šećera i kalorija.  Pijte dovoljno tekućine dok vježbate, a kad završite, pojedite zdrav međuobrok poput kriški naranče, banane ili male šake neslanih orašastih plodova.