EVO ZAŠTO SE FACEBOOK ‘LJUTI’ AKO DUGO NISTE POSJETILI PROFIL

Kako bi ispunili očekivanja i opravdali novac investitora, Facebooku je od ukupnog broja važniji broj aktivnih korisnika ove mreže, piše The Independent.

Ljudi koji sve rjeđe posjećuju Facebook su primijetili sve veći napor ove društvene mreže da ih vrati nazad spamujući ih (nekada i nekoliko puta dnevno) mailovima ili tekstualnim porukama u kojima ih podsjećaju šta propuštaju.

Čak i sa stalnim korisnicima, Facebook je željan novih postova. Boksovi sa podsjetnicima o vašim starim postovima su na vrhu News Feeda, bilo da su uspomene, godišnjice ili statistike.

Osnivač Mark Zuckerberg je ove godine rekao da Facebook i dalje radi na formuli za svoj News Feed uz pomoć koje će napraviti veću interakciju među samim korisnicima i učiniti kvalitetnijim vrijeme koje neko provodi na mreži.

Iz Facebooka za The Indepentent kažu da postoji mnogo razloga zašto društvena mreža šalje notifikacije i obavještenja neaktivnim korisnicima.

– Uvijek tražimo način da pomognemo ljudima da pristupe svom računu brzo i lako, posebno kada je riječ o notifikacijama prijatelja koje su propustili – rekla je Lisa Straton.

I upravo je to glavni problem Facebooka: nedostatak engagementa. Iako dolazi do pozitivnih pomaka, nova statistika nije prezentovana od marta 2016. godine, a minuti provedeni na Facebooku su u padu.

Ipak, finansijski rezultati pokazuju da Facebook još uvijek nije u problemu i da bilježi godišnji pr

Komentari

komentara

error: Content is protected !!