Evo zašto ne smijete piti kafu na prazan želudac?

U okruženju koje je prilično nezdravo postali smo opsjednuti zdravim životom: u užurbanoj svakodnevnici rijetko ko može da ispuni svoja očekivanja. Kvalitetan doručak, zdrave namirnice, svakodnevno vježbanje, samo su neke stvari kojima mnogi pridaju značaj u realizaciji zdravijeg načina života.

 

Za vrijeme ljetnih mjeseci to se podrazumjeva, a i mnogi zaboravljaju da bi od UV zračenja trebalo da se zaštite i u ostalim, čak i zimskim mjesecima. Redovna zaštita kremama zaštitnog faktora od 15 na više, može smanjiti rizik od melanoma za čak 50 posto. Ultraljubičasti zraci su svuda. Prodiru kroz stakla automobila, prozore kancelarija i stanova, čak i kada pada kiša ili kada je oblačno. Morate se zaštiti čak i ako idete na skijanje, klizanje, planinarenje, šetnju, poručuje dermalotog Lili Talakub, piše Huffington Post.

Pijete kafu na prazan želudac

Istraživanja su pokazala da je kofein dobar za podsticanje metabolizma, smanjiće i rizik od nastanka dijabetesa, ali i smanjiti opasnost od prerane smrti. Ali to ne znači da će jutarnja šoljica kafe na prazan želudac biti dobar izbor. Nutricionista Eliza Sevidž pojasnila je da tokom noći možemo dehidrirati, posebno za vrijeme zimskih mjeseci i pod uticajem grijanja tokom noći. Ispijanje kafe na prazan želudac samo će pogoršati stanje dehidracije, pa je ujutro potrebno na prazan želudac prvo popiti vodu.

Puno sjedite

Sjedilački način života danas je gotovo uobičajen, a krije mnoge opasnosti po zdravlje poput pojačanog rizika od oboljevanja od dijabetesa, krvnih ugrušaka, nedostatka koncentracije i pada produktivnosti. Ne morate trčati maratone, ali i “trikovi” poput onih da parkirate svoje vozilo malo dalje od ulaza, ustanete kada su reklame i slično, može imati pozitivne pomake na prevenciju vašeg zdravlja.

Nedostatak sna

Poremećaji sna vrlo su česta pojava i nekvalitetan ili nedovoljan san može uzrokovati brojne zdravstvene probleme poput viskog pritiska, dijabetesa, srčanih oboljenja, gojaznosti…

Komentari

komentara