Evo u čemu je tajna ljudi koji su zadovoljni svojim životima

Jeste li se danas na nešto požalili? Možda na vozača u autobusu, nedostatak parkirnog mjesta u gradu, (pre)toplo vrijeme ili gomilu posla?

Rijetko ko se može oduprijeti porivu da se požali na neki negativni aspekt u životu. Drugi zadovoljavaju tu potrebu i više nego što bi trebali. Osjećate li da negativne emocije troše previše vašeg vremena i energije, evo što možete poduzeti po tom pitanju

1. Pogledajte se u ogledalo
Znate li šta je kukanje? Fokusiranje svojeg dragocjenog vremena i energije na negativne stvari u životu što dovodi do stresa, tjeskobe i ljutnje. Zapišite svaku sitnicu na koju ste se požalili u jednom danu. Preispitajte kako se osjećate nakon što se nakon nečega požalite. Razmislite o tome kako takav način ponašanja utječe na vaše raspoloženje.

Pogledajte se i u ogledalo s vremena na vrijeme. Ljudi nekada potiskuju svoju potrebu da se požale jer ne žele biti oni koji stalno kukaju, ali njihov položaj tijela i facijalne ekspresije otkrivaju da rade stvari koje im nisu po volji.

2. Odredite vrijeme za “izbacivanje negativne energije”
Na poslu proživljavate mobbing ili imate ozbiljnih porodične problema? U nekim slučajevima postoji opravdani razlog za ljutnju i brigu. U tim situacijama nije lako kontrolirati svoje emocije. Upravo zato važno je prepoznati svoje osjećaje, i dopustiti si određeno vrijeme u danu za izbacivanje negativne energije.

3. Dajte sebi zadatak: danas se uopšte neću žaliti
Vježbajte svoje strpljenje. Jednom sedmično dajte sebi zadatak da se cijeli dan nećete na ništa požaliti. Opažajte stvari oko sebe, a ako naiđete na neki negativni aspekt, pustite da prođe bez ikakvih komentara. Kad osjetite potrebu da se želite na nešto požaliti, stanite, duboko udahnite i izdahnite, razmislite o problemu i nastavite dan prema svojem planu.

Zahvalnost je najvažnija kvaliteta na koju se morate fokusirati kada želite poboljšati svoj život. Ako napravite popis stvari na kojima ste zahvalni, tada smanjujete šansu za širenje negative u svojem životu. Ne budite prestrogi prema sebi, to nije lagan zadatak.

4. Učinite nešto po pitanju svojeg kukanja
Većina malih pritužbi u životu započinje s rečenicama: kako sam umorna, kako sam gladna i slično. Umjesto da širite popis svojih pritužbi, promijenite stvari na bolje. Ako ste umorni, odspavajte pola sata. Ako ste gladni, pripremite zdravi obrok.

Većina životnih pritužbi odnose se na stvari koje nisu neki veliki problem. One zapravo maskiraju potrebu da korijenski promijenimo neke druge aspekte života na koje nismo spremni, tvrdi psihijatar Christopher Strumble, direktor digitalne klinike Renew TeleHealth.

Riješavajte stvari koje možete i budite otvoreni za ulazak novih stvari u svoj život.

5. Pretvorite pritužbu u zahvalnost
Zahvalnost je najvažnija kvaliteta na koju se morate fokusirati kada želite poboljšati svoj život. Ako napravite popis stvari na kojima ste zahvalni, tada smanjujete šansu za širenje negative u svojem životu. Ne budite prestrogi prema sebi, to nije lagan zadatak.

Nekad ćete se osjećati odlično, drugih dana željet ćete se žaliti na sve oko sebe. Dajte si vremena da se prilagodite na nov način razmišljanja. Fokusirajte se na svoje ciljeve, pokušajte stvari sagledavati na pozitivan način i odjednom ćete primjetiti da se žalite sve manje i manje.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!