Evo šta će se desiti ako tri dana ne pojedete ništa slatko!

Trodnevna metoda izbacivanja slatkiša iz organizma učiniće čuda za vaše zdravlje

Ne postoji osoba starija od trideset godina koja nije primetila da joj slatkiši baš i ne prijaju. I onako usporen metabolizam, postaje još lijenji, a salo se samo gomila.

Švedski doktor, Andreas Enfeld, predlaže da zaboravite na priče šta je zdravo, a šta ne i jednostavno slušate svoje tijelo.

Kao što znamo energiju dobijami iz dva izvora:

1. Ugljeni hidrati (koji uključuju šećer)

2. i iz masnoća.

Godinama smo slušali priču kako su masnoće loše i kako moramo da jedemo proizvode sa smanjenim procentom masti. Međutim, ispostavilo se  da su slatkiši ti koji nam zadaju najviše muke.

Jednom kada prestanete da brinete o tome koliko hrana sadrži masnoća, i odustanete od slatkiša moći ćete da ostanete mršavi na duže periode.

Kada izbacite slatkiše iz ishrane vidjećete odmah sa koliko mnogo energije raspolažete, koliko vam je kosa bujna a koža sjajna. Neće biti potrebe da provjeravate kalorije za sve što kupite.

Prvo što ćete primjetiti je znatno uži struk.

Ako cijela tri dana izbacite šećer i slatkiše iz ishrane vidjećete kako će vam se apetit znatno smanjiti. Osjećaj konstantne gladi će potpuno nestati.

 

Trodnevni meni za čišćenje tijelo od šećera:Doručak:

Dva kuhana jaja sa malo majoneze

Kafa sa mlijekom

Zelena salata sa povrćem i maslinama

Ručak:

Jela od mesa (bilo koja vrsta mesa)

Variva (sve vrste variva dolaze u obzir)

Salate (salate od povrća sa maslinovim uljem)

Riba (sva jela od ribe su dozvoljena, dok biste mogli da izbjegnete pohovanu ribu)

Večera:

Kuhano ili grilovano povrće

Jaja (dozvoljena je kajgana sa mladim sirom)

Tost sa namazom (bilo bi idealno da koristite domaću paštetu).

Imajte na umu da sve kombinacije ove hrane mogu da se koriste. Ne postavljajte sebi granice i ovu hranu jedite kada god vam se jede i koliko god vam se jede.

Ne izgladnjujte se jer ćete se dovesti u situaciju da se poslije prejedete.

Ukoliko se duže držite ovog režima ishrane (bez slatkiša i šećera) primjetićete da ste znatno oslabili. Ne dozvolite sebi da kilažu stalno provjeravate na vagi, nego se oslonite na kaiš. Kada vidite da vam stare rupe na kaišu više ne odgovaraju, znači da ste smršali.

Najvažnija dobrobit ovakve ishrane je ta da ćete biti znatno zdraviji.

(stil.kurir.rs)

Komentari

komentara