Evo nekoliko napitaka koje možete probati noću ako želite da smršate

1. Čaša toplog ili hladnog mlijeka može vam pomoći da spavate čvršće, zahvaljujući zdravoj dozi triptofana i kalcija. Više sna znači manju želju za hranom tokom sljedećeg dana. Kazein iz mlijeka se sporo se probavlja, što bi moglo pomoći da izgradite mišiće tokom noćnog odmora. Rezultat veće mišićne mase je brži metabolizam i lakši gubitak težine.

2. Ne preporučujemo da noću često pijete voćni sok, ali mala čaša 100 postotnog soka od grožđa prije spavanja može vam pomoći da zaspite i lakše sagorite masti tokom noći. Istraživanja sugerišu da noćno lučenje inzulina (uzrokovano konzumacijom jednostavnih ugljikohidrata poput soka) potpomaže u regulaciji cirkadijalnih ritmova tijela. Studija Međunarodnog časopisa o gojaznosti iz 2015. godine pokazala je da resveratrol, antioksidans sadržan u grožđu, pretvara tzv. bijelu mast koja čuva kalorije u tzv. smeđu mast koja ih sagorijeva.

3. Šolja toplog čaja od kamilice izaziva pospanost i povećava nivo glicina (aminokiselinski neurotransmiter koji opušta živce i djeluje kao blagi sedativ) u vašem tijelu. Topla kamilica povećava temperaturu tijela, a posljedično rashlađivanje organizma djelujuje uspavljujuće. Štaviše, kamilica je povezana i sa poboljšanom kontrolom glukoze i gubitkom težine. Samo pazite da čaj koji pijete prije spavanja ne sadrži kofein i izbjegavajte čajeve za detoksikaciju.

4. Kefir je napravljen od fermentisanog mlijeka i bogat je probioticima pa pozitivno djeluje na mikrobiom u vašim crijevima povećavajući nivo zdravih bakterija, pomaže pravilnu probavu i pomaže vam da efikasnije apsorbujete vitamine i minerale. Istraživanje objavljeno u British Journal of Sports Medicine povezuje ovaj napitak s boljim spavanjem i boljim performansama vježbanja.

5. Soja u obliku mlijeka ili proteinskog praha prepuna je aminokiseline triptofan. Prema istraživanju, triptofan potencijalno može poboljšati kvalitet sna djelujući kao prekursor (metabolički prethodnik) neurohormona melatonina koji izaziva pospanost. Osim što vam olakšava da zaspite, triptofan također smanjuje nivoe kortizola i pomaže u borbi protiv gomilanja sala na stomaku.

6. Za najbolje rezultate uključite malo grčkog jogurta u svoj proteinski šejk. Opskrbiće vaše mišiće izdašnom količinom proteina kazeina za bolji oporavak nakon treninga.