Duhanska ovisnost: UZ POMOĆ VJEŽBI DISANJA ZABORAVLJATE NA CIGARETU

Ukoliko ste odlučili da ostavite pušenje, postoje dvije vježbe disanja koje će vam pomoći da se riješite ove loše navike što prije.

Stoga, slijedeći put kada budete osjetili želju da zapalite, uradite jednu od ove dve jednostavne vježbe disanja, i potreba za cigarom će nestati.
Vježbe disanja se od davnina aktivno koriste u jogi. Takve vježbe značajno utiču na ljudski organizam, pomažu pravilnom razvoju i treniranju disajnih organa i čišćenju organizma od neželjnih efekata pušenja.

Prva vježba
Kada osjetite jaku želju za pušenjem, izađite na svjež vazduh. Uspravite se i opustite se. Uradite duboki udah punim plućima i zadržite dah na 3-5 sekundi. Zatim polako izdahnite. Na kraju izdaha zadržite opet dah na isto vrijeme (3-5 sekundi).
Ovu vježbu ponavljajte 10 puta. Poslije ponovljenih vježbi, osjetićete laku vrtoglavicu, ali to ne mora da vas brine, jer je to znak da se mozak zasitio kiseonikom. Kao rezultat, želja za pušenjem nestaje na duže vrijeme.

Druga vježba
Kod druge vježbe važno je sporo udisati vazduh kroz nos i malo brže ga izdisati. Ako sebe poistovjetite sa parnom lokomotivom, onda ova vježba neće biti samo efikasna, već i zabavna. Vježbu počnite raditi polako, i postepeno pojačavajte tempo.

U jednom ciklusu uradite po 30 udaha i izdaha, a poslije svakog ciklusa odmorite se 1 minutu. Da biste dobili dobar rezultat, vježbu sprovodite u 5-6 ciklusa, piše Femina.

Kad radite ove jednostavne vježbe, pluća dobijaju potrebnu količinu kiseonika, jer nedovoljna njihova ventilacija dovodi do opšteg smanjenja broja respiratornih pokreta u minutu.

Tokom ovih vježbi, grudni koš je snabdjeven energijom od nervnih završetaka, a abdominalni organi dobijaju laku sistematsku masažu zahvaljujući jakim ritmičkim pokretima dijafragme.

error: Content is protected !!