Dovedite liniju u red bez muke, samo izbacite ove namirnice iz ishrane!

Vrlo je jednostavno, ako želite da se oslobodite suvišnih kilograma sve što treba da uradite jeste da smanjite unos ugljenih hidrata i šećera.

Ovu dijetu je osmislio američki nutricionista i fitnes instruktor Horhe Kruz koji smatra da glavni uzrok gojaznosti ne leži u količini unijetih kalorija, već u količini “pogrešnih” kalorija koje svakodnevno unosimo.

Koje su to “pogrešne” kalorije?

Problem nastaje kada unosimo hranu koja se pretvara u šećere, a to su ugljeni hidrati. Dakle, sve se svodi na lučenje insulina i njegovu ulogu u procesu mršavljenja. Što više šećera unosimo u organizam, to se povećava lučenje insulina, hormona koji sprječava pretvaranje masnih naslaga u energiju. A samim tim se i kilogrami nagomilavaju.

Ukoliko iz ishrane izbacite ugljene hidrate i šećer, moguće je da izgubite i do 8 kilograma za 2 nedjelje, tvrdi on. On predlaže da se uvede izbalansiran ishrana, a to znači da u toku jednog dana imamo 3 glavna obroka i 2 užine. Na ovaj način će se metabolizam ubrzati.

U ovoj dijeti praktično nema strogih ograničenja porcija i nema osjećaja gladi. To pravilo važi za sve namirnice, osim za one koje imaju “pogrešne” kalorije, odnosno obiluju ugljenim hidratima i šećerima. Dozvoljen unos ovih “pogrešnih” namirnica je do 100 gr dnevno.

Izbacite namirnice koje obiluju zasićenim mastima, a počnite više da jedete hranu bogatu vlaknima i proteinima.