Dok hodate, ovim trikom možete potrošiti 20 posto kalorija više nego inače!

Često zaboravljamo da je hodanje najjednostavniji način rekreacije jer samo pola sata hodanja dnevno može učiniti puno za zdravlje, kao i za mršavljenje.

No s jednim trikom hodanjem možete izgubiti i 20 posto više kalorija nego inače, pri čemu ne mislimo isključivo na brzo hodanje.

Promjenom brzine hodanja možete potrošiti 20 posto više kalorija nego kada hodate ujednačenim tempom. Promjena brzine hodanja, djeluje poput stiskanja papučice gasa, a svaka promjena ritma hodanja zahtjeva i jači rad nogu. To je odličan način da steknete kondiciju, očvrsnete mišiće, istopite kalorije i smršavite.

Osim mijenjanja brzine hoda stručnjaci savjetuju da se za bolji učinak poslužite i drugim sitnim trikovima: hodajte s ruksakom na leđima, svoju rutu učinite kompliciranijom i sl.

Redovno hodanje u pravilnom položaju tijela tokom 30 minuta 5 dana sedmično dokazano smanjuje rizične faktore te donosi cijeli niz dobrobiti cjelokupnom zdravlju “hodača”. Ono smanjuje rizik od nastanka nekih oblika raka (dojke i debelog crijeva), šećerne bolesti tip 2, bolesti srca i krvnih žila te depresije.

Osim toga, produžava očekivano trajanje života čak i kod pojedinaca koji pate zbog prekomjerne tjelesne težine i/ili povišenoga krvnog pritiska. Nadalje, hodanje povećava i mineralnu gustoću kostiju te uravnotežuje razine lipoproteina u krvi.