Dodavanjem magnezija u ishranu možete spriječiti srčani udar

Ovaj mineral pomaže da spavate bolje, smanjite rizik od ekcema, infarkta i srčanog udara, a njegov nedostatak može biti koban!

Nedostatak magnezijuma ispoljava se u vidu umora, grčenja mišića, anksioznosti, nesanice i depresije. Namirnice bogate magnezijumom, kao što su crne čokolada, zeleno povrće, orasi, skuša, losos i žitarice mogu obezbijediti dovoljno magnezuijuma, ali možete da ga uzimate i kao dodatak ishrani u vidu pilula i tako spriječite opasna oboljenja.

Stručnjaci ističu da svakog dana treba da unesemo između 375 i 400 mg magnezijuma. Apsorpciju ovog minerala sprečava kofein, alkohol, gazirana pića i brza hrana, a njegov unos je neophodan i za regulisanje krvnog pritiska i jačanje kostiju.

Istraživanja dokazuju da srčane smetnje usmrte veći broj ljudi nego maligna oboljenja, a evo kako da prepoznate simptome slabog srca i spasite sebi život.

Srčana insuficijencija ili slabost srca nastaje kada ovaj mišić ne može pravilno da ispumpava krv, a to se događa kada je srce značajno oštećeno i često ukočeno. Ovo stanje ne znači da će vaše srce odmah prestati da kuca, ali posljedice mogu biti kobne ako ne prepoznate simptome na vrijeme i ne pružite ovom mišiću malo podrške.

Problemi sa radom srca su uglavnom uzrokovani stresom, dugoročnom anemijom, visokim krvnim pritiskom, naglom promjenom temperaturom i već uočenim srčanim manama. Glavni simptomi koji ukazuju na ovo stanje su nedostatak daha, čest umor, oticanje nogu i zglobova, brzi otkucaji srca i naglo dobijanje ili gubljenje težine. Ukoliko vas već neko vrijeme muči ova kombinacija simptoma što prije se obratite kardiologu za pomoć.