DO VITKOSTI BEZ MUKE: DIJETA ZA PROČIŠĆENJE ORGANIZMA

Umjesto da jedete tokom vikenda, počnite s dijetom kojom ćete vratiti tijelu potrebnu vitkost i očistiti ga od toksina – napisala nam je čitateljka uz dijetu koju drži svaka tri mjeseca

– Jednostavno sam naučila organizam disciplinirati i očistiti od hrane i masnih naslaga koje se nakupljaju uslijed neurednijeg načina života. Puno radim, putujem i jedem što stignem pa ne čudi da imam problema s vitkosti. No, isto tako imam problem i sa slobodnim vremenom tako da mi vikend dijeta dođe kao naručena.

U čemu je tajna? Vikend dijeta za pročišćenje oranizma je iznimno zdrava dijeta i traje samo tri dana, dakle subotu nedjelju i petak, kao dan kad se jede riba i laganija hrana. Tokom tri dana pridržavanja izgubit ćete i do dva kilograma, što je dovoljno da se primijeti i da se zdravije osjećate. Želite li i dalje nastaviti gubiti kilograme kombinirajte ovu dijetu s ishranom po krvnim grupama, što će vam uveliko pomoći da jedete namirnice koje su vam saveznici.

Osnova jelovnika – jelovnik dijete sadržava puno voća, povrća i tekućine te čaja i kafe od ječma (cikorije). Dnevni meni sadržava između 1000 i 1200 kalorija, što je manje od normalne ishrane, zbog čega neka dijeta ne traje više od tri dana. Po završenoj dijeti još uvijek se hranite s laganom i zdravom hranom i postepeno podižete količinu konzumiranih kalorija na 1800 kalorija, odnosno u skladu s vašim energetskim potrebama. Ako ćete vikend iskoristiti i za boravak na svježem zraku ili za rekreaciju priuštite sebi međuobrok. Predlažemo šaku sušenog voća, energetsku pločicu ili sok od cijeđenih agruma.

Petak
Doručak: sok od grejpa i jedno pecivo s cijelovitim sjemenkama.
Užina: kafa od ječma, voćna salaga od kivija, naranče i jagoda.
Ručak: salada od slatkog anisa (komorača), povrtna juha, mozzarella u kombinaciji sa svježim paradajzom i začinima, čaša soka od kivija.
Večera: pire od vlasca, filet od oslića na žaru, krompir u zelenom salati, kivi

Subota
Doručak: šoljica kafe od ječma, 2 dvopeka
Užina: šoljica zelenog čaja bez šećera, šoljica na komadiće izrezanog ananasa. Najbolje je svježi ananas koji će vam umanjiti apetit, ali i pojačai rad jetre.
Ručak: miješana salata, tjestenina s povrćem, parmezan, kriška ananasa
Večera: povrtna juha bez tjestenine, kokošji batak na žaru bez kože, mrkva u salati, puno zrnata žemlja

Nedjelja
Doručak: običan jogurt, šoljica žitarica posebno zrno lana koje će pojačati probavu
Užina: šoljica zelenog čaja bez šećera, dva itnegralna keksa
Ručak: zelena salata, omlet s jajima i paradajzom te špinatom, puno zrnata žemlja,  jedna veća jabuka
Večera: riža s peršinom, salata od slatkog anisa (komorača) s vlascem, puno zrnata žemlja, kruška.

(aura.ba)

Komentari

komentara